AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Skrevet 26. januar 2022 Har man hatt en episode hvis den lar seg medisinere bort? Altså hvis jeg fikk en mani men klarte å bli kvitt den i løpet av noen få dager vha medisiner, regnes det fremdeles som en manisk episode selv om det er utenfor "kriterie-tiden"? Og tilsvarende, hvis jeg fikk en depresjon eller kom i en blandet tilstand, regnes det som depressiv og blandet episode selv om jeg fikk bukt med det før "kriterie-tiden" gikk ut? Anonymkode: e711e...a5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Skrevet 26. januar 2022 kupton skrev (49 minutter siden): Ja, det gjør nok det. Ok, takk. Anonymkode: e711e...a5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Skrevet 26. januar 2022 Men synes nå kanskje det var en litt vag uttalelse siden du brukte ordet "nok". Anonymkode: e711e...a5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Skrevet 26. januar 2022 Veldig bra spørsmål! Nå fikk jeg svar på saker jeg lurte på jeg og. Anonymkode: cdbd8...cfa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.