Gå til innhold

Stolt over innsatsen min


Gjest Hurja

Anbefalte innlegg

Jeg var så stolt over meg selv i går. Jeg gjorde noe jeg var fryktellg redd for. Jeg visste hva jeg gikk til, så jeg brukte hele dagen på å bli sterk nok. Jeg bestemte meg for å ikke gjennomføre det fordi jeg visste hva jeg gikk til, men bestemte meg i siste liten. Det var rå stålvilje som fikk meg gjennom det. Jeg klarte det. Vet det blir like tøft igjen neste gang også, men jeg må gjennom det. Ville bare dele det med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Glitter skrev (12 timer siden):

Fantastisk godt jobba. :) Neste gang blir det kanskje lettere. For du erfarte at dette klarte du!

Dette er til @Hurja : Jeg tenker det samme som Glitter her. Kanskje du neste gang kan bruke erfaringen fra sist og minne deg selv på at "det gikk bra, jeg kom meg igjennom det da og nå vil jeg komme til å klare det igjen". Dette kan være noe du vil vokse på og gi deg nye erfaringer på kort og lang sikt.

Takk for at du delte dette med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (7 timer siden):

Dette er til @Hurja : Jeg tenker det samme som Glitter her. Kanskje du neste gang kan bruke erfaringen fra sist og minne deg selv på at "det gikk bra, jeg kom meg igjennom det da og nå vil jeg komme til å klare det igjen". Dette kan være noe du vil vokse på og gi deg nye erfaringer på kort og lang sikt.

Takk for at du delte dette med oss.

Ja, jeg kom meg gjennom det. Det blir like tøft neste gang, men jeg må gjøre det om jeg skal komme meg gjennom det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...