Gå til innhold

NRK-journalist spør: Hvorfor bruker du diskusjonsforum?

Anbefalte innlegg

Journalist_nrk

Hei  

Denne posten er lagt ut med tillatelse fra forumledelsen. 

Jeg er journalist i NRK og i den forbindelse ønsker jeg å lage en sak om diskusjonsforum på nett. 

I det siste har det vært en del fokus rundt det negative med nettforum (radikalisering og mobbing), men jeg har lyst til å undersøke litt i den andre retningen. For det finnes vel vanlige, hyggelige folk på forum også? :) Hvorfor bruker folk diskusjonsforum? Hva gir det brukerne og hvor lenge har de vært der? 

Posten blir lagt ut i ulike forum med håp om å få kontakt med noen som vil snakke med meg og kanskje også la seg intervjue.

Her det fullt mulig å stille opp uten å måtte gå ut med brukernavn og personlig informasjon. Det kan også være muligheter for full anonymitet i saken, men det må eventuelt vurderes i hvert tilfelle. Det finner vi utav. Det er i hvert fall helt trygt å ta kontakt. 

Har du lyst til å fortelle litt om hvorfor og hvordan du bruker diskusjonsforumet? Send meg gjerne en meling så tar vi det derfra:)

Vennlig hilsen

Marthe, NRK 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...