Gå til innhold

NRK-journalist spør: Hvorfor bruker du diskusjonsforum?


Journalist_nrk

Anbefalte innlegg

Journalist_nrk

Hei  

Denne posten er lagt ut med tillatelse fra forumledelsen. 

Jeg er journalist i NRK og i den forbindelse ønsker jeg å lage en sak om diskusjonsforum på nett. 

I det siste har det vært en del fokus rundt det negative med nettforum (radikalisering og mobbing), men jeg har lyst til å undersøke litt i den andre retningen. For det finnes vel vanlige, hyggelige folk på forum også? :) Hvorfor bruker folk diskusjonsforum? Hva gir det brukerne og hvor lenge har de vært der? 

Posten blir lagt ut i ulike forum med håp om å få kontakt med noen som vil snakke med meg og kanskje også la seg intervjue.

Her det fullt mulig å stille opp uten å måtte gå ut med brukernavn og personlig informasjon. Det kan også være muligheter for full anonymitet i saken, men det må eventuelt vurderes i hvert tilfelle. Det finner vi utav. Det er i hvert fall helt trygt å ta kontakt. 

Har du lyst til å fortelle litt om hvorfor og hvordan du bruker diskusjonsforumet? Send meg gjerne en meling så tar vi det derfra:)

Vennlig hilsen

Marthe, NRK 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...