Gå til innhold

Estradot og provera


ombre

Anbefalte innlegg

Hei, er 54 og fikk for et halvt år siden Provera 10mg og estradot 50mikrogr. Har slitt lenge med plager ang overgangsalder og verst var svetting og utmattelse.

Jeg tar Provera hver 3.mnd og det har jeg gjort to ganger hittil.

Første gang fikk jeg blødning før jeg startet med Provera tablettene, men sist gang fikk jeg blødning på dag 5 eller 6. Jeg skal ta 10 tabl. hver 3.mnd. 

Det er nå 4 dager til jeg skal starte med Provera og i dag har jeg fått en blødning som startet med rosa utflod i går kveld. 

Må jeg slutte med hormoner nå som jeg igjen har fått blødning før Provera?

Kan nevne at første gangen jeg brukte Provera, var smertene så sterke at jeg ikke kunne gå ut. Det varte i flere dager. Andre gang(for 3 mnd.siden, var det greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...