Gå til innhold

God helg, dere!


påskelilje

Anbefalte innlegg

Deilig med helg! Hva skjer hos dere i helga?

Jeg gikk tur i skogen med mannen etter jobb, og så tok jeg en økt på treningssenteret. Ble ordentlig sliten i kroppen. Vi fant ut at kinamat take away passet fint i dag, og det var deilig. Har flatet ut på sofaen noen timer nå og skal snart legge oss.

I morgen er det meldt veldig vind, så vi vet ikke helt hva vi skal finne på. Om kvelden er vi bedt til noen venner vi ikke har truffet på bortimot ett år - det blir koselig!

Søndag går vi kanskje i kirka, og så skal vi på en konsert om kvelden.

Blir nok ingen skitur denne helga, men deilig med helg likevel ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg jobbet til 18.00. Etterpå sveipet jeg over leiligheten mens kjæresten laget pizza som var klar til The voice. En helt normal fredagskveld :)

Vi har avtalt å møte noen venner som vi skal ut å spise sammen med i morgen. 

Det begynte plutselig å snø her i kveld, så da må vi sjekke føremelding og håpe på skitur på søndag. 

God helg til deg også :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet meg til kjærestens hjemby, og han hadde laga til alskens deilige skalldyrretter for anledninga. I morra skal jeg sove leeeeenge. God helg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok i alle fall en fjelltur, utenom det har jeg ingen planer annet enn å slappe av og hente meg litt inn igjen etter uken som har vert. God helg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en kraftig senebetennelse og må nok holde meg helt i ro om jeg skal komme meg på jobb på mandag. Men sånn er det. 
Høres ut som en fin helg for dere over også - god helg til deg og alle andre 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få meg en kjøretur i dag. Hvis jeg greier det skal jeg gå en liten tur. I morgen burde jeg vel spørre om treningsrommet kan bookes. Blir litt sånn symbolsk trening nærmest. Men det er jo en start da. 

God helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det makalust dårlig vær, skal heldigvis bli bedre over helgen! Helgen går nok med til rolige sysler inne, en økt på mølla i morra og ellers bare rolig tenker jeg. Har alltid noe å pusle med og har begynt å snuse litt på lappeteknikk så det kan hende jeg fortsetter litt med det + at jeg har flere bøker liggende som jeg skulle ha lest og planter som skal pusles med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var trøtt i går og drakk to øl om ettermiddagen.  Ble så sigen at jeg la meg mellom åtte og ni og sov til kl. syv.  Det er grått, surt og regn ute så jeg skal jobbe her hjemme i dag og i morgen.  Skal vaske en del klær i helgen, ellers blir det godt å konsentrere meg om en del ting som jeg ikke har fått gjort.  Siste helg tok jeg fri i fire dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en rolig helg. Dagen i dag går med til å hjelpe min gamle mor og så håper jeg å få gått en tur på søndag.  Håper også på å få ryddet litt, det trengs.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med glimt fra deres helg!

Vi besøkte mine foreldre i formiddag,  og i ettermiddag har vi lødd ved (storsekk på 1500 liter) i garasjen og så har jeg ryddet et rom som har vært fullstendig kaos leeenge 😊 Det blåser helt hinsides her sør, så det ble ingen tur ute. Men nå skal vi stelle oss for å gå på besøk. Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liviane

Har hatt besøk av ei venninne i dag, og nå får jeg og mannen snart biffsnaddertallerken på døra. I morgen er planen å besøke søster og få gått en tur ute. Helger kan være ganske så koselige 😊

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har også hatt mat på døren i dag. Hatt besøk og gått tur. I morgen skal jeg på spa med ei venninne. 

Anonymkode: 769f5...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Så fint med glimt fra deres helg!

Vi besøkte mine foreldre i formiddag,  og i ettermiddag har vi lødd ved (storsekk på 1500 liter) i garasjen og så har jeg ryddet et rom som har vært fullstendig kaos leeenge 😊 Det blåser helt hinsides her sør, så det ble ingen tur ute. Men nå skal vi stelle oss for å gå på besøk. Ha en fin lørdagskveld!

Rakk en liten tur på stranda i dag. Det var utrolig deilig og det var rimelig bra med bølger, men det er nok mer der du bor da. Kos deg i kveld 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...