Gå til innhold

Være våken flere dager på rad + lite mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man dø da? Er ikke trøtt og spist mye dritt mat så tenker å ikke spise på noen dager 

Anonymkode: 8886e...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liviane

Nei, du dør ikke av det. Men du må jo spise, og det beste er å spise vanlig, sunn mat. Det er ingen god ide å kompensere for inntatt drittmat ved å sulte seg noen dager, da blir du bare slapp og utafor. Anbefaler deg å gå til fastlegen for å snakke om søvnproblemene dine. Det finnes mye god hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (3 minutter siden):

Nei, du dør ikke av det. Men du må jo spise, og det beste er å spise vanlig, sunn mat. Det er ingen god ide å kompensere for inntatt drittmat ved å sulte seg noen dager, da blir du bare slapp og utafor. Anbefaler deg å gå til fastlegen for å snakke om søvnproblemene dine. Det finnes mye god hjelp. 

Hva kan skje hvis jeg sulter meg i noen dager? Eller spiser bare ett måltid i noen dager. TS

Anonymkode: 8886e...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva kan skje hvis jeg sulter meg i noen dager? Eller spiser bare ett måltid i noen dager. TS

Anonymkode: 8886e...d2f

Vil tippe at du blir slapp og i dårlig humør, i verste fall kan du bli syk. 

Noe sier meg at du er ung, fant derfor noe lettforklart du kan lese ment for unge mennesker. 

https://www.ung.no/mat/4244_Dette_skjer_med_kroppen_din_hvis_du_spiser_for_lite.html

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (8 minutter siden):

Vil tippe at du blir slapp og i dårlig humør, i verste fall kan du bli syk. 

Noe sier meg at du er ung, fant derfor noe lettforklart du kan lese ment for unge mennesker. 

https://www.ung.no/mat/4244_Dette_skjer_med_kroppen_din_hvis_du_spiser_for_lite.html

Jeg er over 20 år. TS

Anonymkode: 8886e...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liviane skrev (8 minutter siden):

Vil tippe at du blir slapp og i dårlig humør, i verste fall kan du bli syk. 

Noe sier meg at du er ung, fant derfor noe lettforklart du kan lese ment for unge mennesker. 

https://www.ung.no/mat/4244_Dette_skjer_med_kroppen_din_hvis_du_spiser_for_lite.html

Takk for link :) TS

Anonymkode: 8886e...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kan man dø da? Er ikke trøtt og spist mye dritt mat så tenker å ikke spise på noen dager 

Anonymkode: 8886e...d2f

Hvis du googler så ser du at det tar ca 2 uker uten mat før du dør. Ikke prøv det for da kommer du til å få permanent beinskjørhet av å gå for lenge uten mat. 

Anonymkode: 92528...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan man dø da?

Så lenge du får i deg væske, helst noe med sukker eller annen næring i, dør du ikke av noen døgn uten mat. Men du kommer nok til å føle deg elendig, og det er verken sunt eller smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...