AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Kan man dø da? Er ikke trøtt og spist mye dritt mat så tenker å ikke spise på noen dager Anonymkode: 8886e...d2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Spiste litt for mye Oreo kake, pølse fra bensinstasjon og chips idag Anonymkode: 8886e...d2f 0 Siter
Gjest Liviane Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Nei, du dør ikke av det. Men du må jo spise, og det beste er å spise vanlig, sunn mat. Det er ingen god ide å kompensere for inntatt drittmat ved å sulte seg noen dager, da blir du bare slapp og utafor. Anbefaler deg å gå til fastlegen for å snakke om søvnproblemene dine. Det finnes mye god hjelp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Liviane skrev (3 minutter siden): Nei, du dør ikke av det. Men du må jo spise, og det beste er å spise vanlig, sunn mat. Det er ingen god ide å kompensere for inntatt drittmat ved å sulte seg noen dager, da blir du bare slapp og utafor. Anbefaler deg å gå til fastlegen for å snakke om søvnproblemene dine. Det finnes mye god hjelp. Hva kan skje hvis jeg sulter meg i noen dager? Eller spiser bare ett måltid i noen dager. TS Anonymkode: 8886e...d2f 0 Siter
Gjest Liviane Skrevet 30. januar 2022 Skrevet 30. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva kan skje hvis jeg sulter meg i noen dager? Eller spiser bare ett måltid i noen dager. TS Anonymkode: 8886e...d2f Vil tippe at du blir slapp og i dårlig humør, i verste fall kan du bli syk. Noe sier meg at du er ung, fant derfor noe lettforklart du kan lese ment for unge mennesker. https://www.ung.no/mat/4244_Dette_skjer_med_kroppen_din_hvis_du_spiser_for_lite.html Endret 30. januar 2022 av Liviane 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 Skrevet 30. januar 2022 Liviane skrev (8 minutter siden): Vil tippe at du blir slapp og i dårlig humør, i verste fall kan du bli syk. Noe sier meg at du er ung, fant derfor noe lettforklart du kan lese ment for unge mennesker. https://www.ung.no/mat/4244_Dette_skjer_med_kroppen_din_hvis_du_spiser_for_lite.html Jeg er over 20 år. TS Anonymkode: 8886e...d2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 Skrevet 30. januar 2022 Liviane skrev (8 minutter siden): Vil tippe at du blir slapp og i dårlig humør, i verste fall kan du bli syk. Noe sier meg at du er ung, fant derfor noe lettforklart du kan lese ment for unge mennesker. https://www.ung.no/mat/4244_Dette_skjer_med_kroppen_din_hvis_du_spiser_for_lite.html Takk for link TS Anonymkode: 8886e...d2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kan man dø da? Er ikke trøtt og spist mye dritt mat så tenker å ikke spise på noen dager Anonymkode: 8886e...d2f Hvis du googler så ser du at det tar ca 2 uker uten mat før du dør. Ikke prøv det for da kommer du til å få permanent beinskjørhet av å gå for lenge uten mat. Anonymkode: 92528...eda 0 Siter
laban Skrevet 30. januar 2022 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan man dø da? Så lenge du får i deg væske, helst noe med sukker eller annen næring i, dør du ikke av noen døgn uten mat. Men du kommer nok til å føle deg elendig, og det er verken sunt eller smart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.