Gå til innhold

legger man på seg av å lage mye mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

altså, lageden, ikke spise den. lager aldri mat men stått og kokt saus og fiskekaker nå, og mamma sier ofte at manblir litt mett av å lage maten...

Anonymkode: a8a85...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

altså, lageden, ikke spise den. lager aldri mat men stått og kokt saus og fiskekaker nå, og mamma sier ofte at manblir litt mett av å lage maten...

Anonymkode: a8a85...9f7

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: e72b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

altså, lageden, ikke spise den. lager aldri mat men stått og kokt saus og fiskekaker nå, og mamma sier ofte at manblir litt mett av å lage maten...

Anonymkode: a8a85...9f7

Men kjære vene, selvfølgelig legger man ikke på seg av å lage mat. 

Det mamma nok mener, at det er lett å gå å småspise litt mens man lager mat, og derfor er man kanskje ikke like sulten når man setter seg til bords.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

altså, lageden, ikke spise den. lager aldri mat men stått og kokt saus og fiskekaker nå, og mamma sier ofte at manblir litt mett av å lage maten...

Anonymkode: a8a85...9f7

Jeg blir også mett av å lage mat. Det handler om at jeg mister appetitten når jeg står å lager mat. Jeg står midt i matosen/matlukten og varmen fra maten og derfor frister det mindre å sette seg ned å spise middag enn om jeg hadde fått den servert av andre.

Anonymkode: 43ef7...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg blir også mett av å lage mat. Det handler om at jeg mister appetitten når jeg står å lager mat. Jeg står midt i matosen/matlukten og varmen fra maten og derfor frister det mindre å sette seg ned å spise middag enn om jeg hadde fått den servert av andre.

Anonymkode: 43ef7...f4b

Da mister du matlysta, du blir ikke mett og du legger i hvert fall ikke på deg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (17 minutter siden):

Da mister du matlysta, du blir ikke mett og du legger i hvert fall ikke på deg 🙂

Har ikke sagt at jeg legger på meg? Det er en følelse av å bli mett og å miste atlyst. Hva er poenget med å drive å korrigere svaret mitt til en annen bruker?

Anonymkode: 43ef7...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke sagt at jeg legger på meg? Det er en følelse av å bli mett og å miste atlyst. Hva er poenget med å drive å korrigere svaret mitt til en annen bruker?

Anonymkode: 43ef7...f4b

Fordi trådstarter helt åpenbart har en spiseforstyrrelse og livredd for å legge på seg. Da mener at det er viktig å presisere at det er en forskjell på å få mindre appetitt av å lage maten og å faktisk bli mett og dermed legge på seg 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (6 minutter siden):

Fordi trådstarter helt åpenbart har en spiseforstyrrelse og livredd for å legge på seg. Da mener at det er viktig å presisere at det er en forskjell på å få mindre appetitt av å lage maten og å faktisk bli mett og dermed legge på seg 🙂 

Jøssenavn, du kan diagnostisere på bakgrunn av et innlegg av en anonym bruker? Kanskje du skal la andre få svare det de selv ønsker, ikke drive som politi på et nettforum. Jeg blir mett, jeg mister matlysten, det er slik jeg opplever det. Din tolkning er da ikke hevet over andres.

Anonymkode: 43ef7...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøssenavn, du kan diagnostisere på bakgrunn av et innlegg av en anonym bruker? Kanskje du skal la andre få svare det de selv ønsker, ikke drive som politi på et nettforum. Jeg blir mett, jeg mister matlysten, det er slik jeg opplever det. Din tolkning er da ikke hevet over andres.

Anonymkode: 43ef7...f4b

Nei, hadde jeg visst at du var så hårsår så hadde jeg latt være å forsøke å roe ned trådstarters forstyrrede tanker, for å ikke krenke deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (1 minutt siden):

Nei, hadde jeg visst at du var så hårsår så hadde jeg latt være å forsøke å roe ned trådstarters forstyrrede tanker, for å ikke krenke deg!

Ikke dra krenkekortet, jeg er ikke krenket. Jeg spør deg direkte hva hensikten med å korrigere MIN opplevelse er. For den er jo min, dette er slik jeg opplever det.

Anonymkode: 43ef7...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke dra krenkekortet, jeg er ikke krenket. Jeg spør deg direkte hva hensikten med å korrigere MIN opplevelse er. For den er jo min, dette er slik jeg opplever det.

Anonymkode: 43ef7...f4b

Hensikten var altså å roe ned et (regner jeg med) ungt menneskes feilaktige syn på en ting som åpenbart kan være en veldig skadelig tankegang! Jeg satte da ikke spørsmålstegn ved din opplevelse - men jeg presiserte at følelsen av å være mett (evt. miste appetitten) av å lage mat, ikke betyr at man legger på seg.

Sånn, da er vi ferdig med det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (1 minutt siden):

Hensikten var altså å roe ned et (regner jeg med) ungt menneskes feilaktige syn på en ting som åpenbart kan være en veldig skadelig tankegang! Jeg satte da ikke spørsmålstegn ved din opplevelse - men jeg presiserte at følelsen av å være mett (evt. miste appetitten) av å lage mat, ikke betyr at man legger på seg.

Sånn, da er vi ferdig med det! 

Hvordan vet du hvem som er anonym og ikke? Hvordan kan du diagnostisere ukjente?

Anonymkode: 43ef7...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...