Gå til innhold

Psykisk knekk og spa


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

I disse dager har jeg fått meg en knekk og legen anbefalte  meg noen dager på spa hotell og her sitter jeg…. Er dette løsningen? Hvor lang tid det før jeg kjenner det blir bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo en litt merkelig løsning, men skader jo ikke å forsøke. 

Men, har man en skikkelig knekk vil jeg påstå at noe spa ikke vil løse det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (3 timer siden):

I disse dager har jeg fått meg en knekk og legen anbefalte  meg noen dager på spa hotell og her sitter jeg…. Er dette løsningen? Hvor lang tid det før jeg kjenner det blir bedre? 

Mener du at du skal sitte med bena i kors og vente på at godfølelsen skal komme dalende ned fra himmelen? Du kan jo gjøre noe aktivt med egen situasjon utover å booke et hotellrom?

Anonymkode: f3c40...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (4 timer siden):

I disse dager har jeg fått meg en knekk og legen anbefalte  meg noen dager på spa hotell og her sitter jeg…. Er dette løsningen? Hvor lang tid det før jeg kjenner det blir bedre? 

Sannsynligvis vil du først føle deg minst like dårlig, men etter et par dager er det vel håp om at du kan føle deg bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (4 timer siden):

I disse dager har jeg fått meg en knekk og legen anbefalte  meg noen dager på spa hotell og her sitter jeg…. Er dette løsningen? Hvor lang tid det før jeg kjenner det blir bedre? 

Du kan etter min erfaring sitte på verdens flotteste spa-hotel å føle deg like fortapt, om du ikke vet hva du leter etter.. 

Det og finne seg selv igjen, kan en fint gjøre andre plasser en et Spa.. Men det tar tid, og en må vær ærlig med seg selv..

 

Endret av Duken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (16 timer siden):

Det var jo en litt merkelig løsning, men skader jo ikke å forsøke. 

Men, har man en skikkelig knekk vil jeg påstå at noe spa ikke vil løse det. 

Ja det var litt  rart. Fikk med noe anti depressiva og råd om et par dager på hotell 🤷‍♀️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mener du at du skal sitte med bena i kors og vente på at godfølelsen skal komme dalende ned fra himmelen? Du kan jo gjøre noe aktivt med egen situasjon utover å booke et hotellrom?

Anonymkode: f3c40...a0a

Ja i grunn tenkte jeg noe sånn..🤷‍♀️ Vil mye men får det ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Ja i grunn tenkte jeg noe sånn..🤷‍♀️ Vil mye men får det ikke 

Fikk du ingen råd av legen ang hva du skulle gjøre der da? Aktiviteter o.l.? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (6 minutter siden):

Fikk du ingen råd av legen ang hva du skulle gjøre der da? Aktiviteter o.l.? 

Prøve slappe av og finne ro. Skjønte ikke helt den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...