Gå til innhold

Tror jeg har møtt veggen


Soria

Anbefalte innlegg

Hadde gjort alt jeg kunne for å unngå å være alene i påska. To alternativer hadde jeg. Jeg valgte det ene, og dermed var det andre ute av bildet. Så skar det seg det jeg valgte.

Nå har jeg strevd hele påska for å holde hodet over vannet. Det har blitt tyngre og tyngre, og nå har jeg møtt veggen.

Nå tumler tankene mine bare med selvmordsplaner, hvordan jeg skal gjøre det.

Hadde jeg enda kunne sett frem mot noe mer enn denne tomme tilværelsen når påska var over, men det kan jeg ikke.

Hva skal jeg gjøre, jeg orker ikke mer. Men jeg må.

Angsten er sterk, men selv stesolid virker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest punkyB

Du gjør hvertfall ikke sånn som du gjorde her en gang før !!

Det var jo shitt at planene gikk i vasken når du hadde forutsett at det kom til å bli problemer - tatt tak i det for å unngå det.

Er vel ikke mange alternativer du har.

Et alternativ - som er ganske bra - er jo å bli her på DOL og prate skit med meg.

Et alternativ er å fortsette slik du har gjort til nå i påsken. For du har jo klart deg så lenge - og nå er det jo faktisk ikke lenge igjen.

Et alternativ er å ringe lege e.l.

...... nå må du tenke ......

så må du gi meg svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør hvertfall ikke sånn som du gjorde her en gang før !!

Det var jo shitt at planene gikk i vasken når du hadde forutsett at det kom til å bli problemer - tatt tak i det for å unngå det.

Er vel ikke mange alternativer du har.

Et alternativ - som er ganske bra - er jo å bli her på DOL og prate skit med meg.

Et alternativ er å fortsette slik du har gjort til nå i påsken. For du har jo klart deg så lenge - og nå er det jo faktisk ikke lenge igjen.

Et alternativ er å ringe lege e.l.

...... nå må du tenke ......

så må du gi meg svaret

Selv om tankene mine tumler i den retningen kommer jeg ikke til å gjøre det jeg gjorde den gangen.

Stesoliden tok det verste etterhvert så nå er det litt bedre.

Nå kan jeg ta et par sovetabletter og komme meg i seng, så er denne dagen også over.

Takk for svaret og tilbudet om prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Selv om tankene mine tumler i den retningen kommer jeg ikke til å gjøre det jeg gjorde den gangen.

Stesoliden tok det verste etterhvert så nå er det litt bedre.

Nå kan jeg ta et par sovetabletter og komme meg i seng, så er denne dagen også over.

Takk for svaret og tilbudet om prat.

Du får sove godt Soria - og jeg håper inderlig dagene blir bedre for deg etterhvert - det har du virkelig fortjent !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sove godt Soria - og jeg håper inderlig dagene blir bedre for deg etterhvert - det har du virkelig fortjent !!!

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Takk

Men atte du velger å sove framfor å skvaldre meg ....... akkurat det vet jeg ikke helt åssen jeg skal ta altså ...... *S*

Men jeg kan fortesette med å plage Sør eller noe sånt jeg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Soria!

Synes det er bra at du bruker forumet når du sliter på denne måten - og så setter jeg selvfølgelig pris på at du ikke "truer" - men ber om hjelp på en direkte måte.

Du har vel rett i at du ikke har så mye å se frem til , og jeg har ikke noen kjappe løsninger på lager for deg...*s* Har allikevel lyst å gjenta det jeg har sagt til deg før, om hvor mye du har "modnet" eller endret deg disse årene jeg har "sett" deg her på forum. Jeg håper for din del at disse endringene også etterhvert kan gi deg et mer meningsfylt liv!

Håper du sover nå. Hvis natten blir for ille, så må du sørge for å få den hjelp du trenger.

Ta vare på deg selv, Soria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...