Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Osten skrev (3 timer siden):

Er det viktig at man tar SSRI til samme tid hver dag? Og er det viktig at man tar samme dose hver dag? Holder på å redusere Seroxat, og tenker at jeg kan ta 20mg og 25 mg annenhver dag en periode. Målet i første omgang er å komme ned på 20 mg daglig. 

Min lege sa til meg en gang da jeg spurte om dette med å ta medisiner til samme tid hver dag at "det er ikke sånn livet fungerer". Men tipper at det kan være lurt å være konsekvent på om man tar den på morgenen/midt på dagen/kvelden. Da jeg trappet ned zoloft for et års tid siden tok jeg helt på slutten 12,5 mg annenhver dag i en periode. Så jeg vil tro at du kan gjøre det samme med seroxat (altså ta 25 mg og 20 mg annenhver dag). Men det er sikkert noen andre som vet dette med sikkerhet 😊

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...