Gå til innhold

Ei dame jeg møtte på butikken li av utseende mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei helt ukjent dame stoppa opp og skikka på meg og li av meg... Så studerte hun kroppen min og skikker mot magen min... For så å smile og tihi... Fordi jeg er bred skuldra og så stor ut med boblejakke på men har en smal midje.. dame var jo sånn ellers større en meg.. jeg er bare stor på en måte men slank..  hvorfor er de aller fleste mennesker så grusomme ? 

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må være meget paranoid som har resonnert deg frem til at de fleste mennesker er grusomme når dette var ett menneske som mest sannsynlig var psykisk syk eller skamløs.

Anonymkode: 602b8...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du må være meget paranoid som har resonnert deg frem til at de fleste mennesker er grusomme når dette var ett menneske som mest sannsynlig var psykisk syk eller skamløs.

Anonymkode: 602b8...926

Er en person psykisk syke fordi hun ler av hvordan jeg ser ut? ..

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du må være meget paranoid som har resonnert deg frem til at de fleste mennesker er grusomme når dette var ett menneske som mest sannsynlig var psykisk syk eller skamløs.

Anonymkode: 602b8...926

Var faktisk en sykepleier . Mange drit folk der ute i feltet 🥳

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er en person psykisk syke fordi hun ler av hvordan jeg ser ut? ..

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Mange mennesker eier ikke sosiale antenner, og et menneske som stiller seg opp på den måten og ler tviler jeg på var helt frisk.

Anonymkode: 602b8...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei helt ukjent dame stoppa opp og skikka på meg og li av meg... Så studerte hun kroppen min og skikker mot magen min... For så å smile og tihi... Fordi jeg er bred skuldra og så stor ut med boblejakke på men har en smal midje.. dame var jo sånn ellers større en meg.. jeg er bare stor på en måte men slank..  hvorfor er de aller fleste mennesker så grusomme ? 

Anonymkode: 1f0ea...c8d

detter så unormal atferd at enten er hun usabil, eller så er du noe så ekstremt paranoid.

Anonymkode: 1f8fd...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ei helt ukjent dame stoppa opp og skikka på meg og li av meg... Så studerte hun kroppen min og skikker mot magen min... For så å smile og tihi... Fordi jeg er bred skuldra og så stor ut med boblejakke på men har en smal midje.. dame var jo sånn ellers større en meg.. jeg er bare stor på en måte men slank..  hvorfor er de aller fleste mennesker så grusomme ? 

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Sikker på at hun lo av utseende ditt? Kanskje hun kun forsøkte å være hyggelig og smilende ovenfor deg. Jeg møter mange fremmede mennesker som gjerne stopper opp og smiler og sier noen hyggelige ord når jeg er utenfor dørene.. 

Anonymkode: 571b6...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Sikker på at hun lo av utseende ditt? Kanskje hun kun forsøkte å være hyggelig og smilende ovenfor deg. Jeg møter mange fremmede mennesker som gjerne stopper opp og smiler og sier noen hyggelige ord når jeg er utenfor dørene.. 

Anonymkode: 571b6...73d

Ts. Hun var merkelig. Det virket på en måte ikke hyggelig. Men kan hende det er jeg som er paranoid også. Jeg kan jo ikke vite hva hun ler av... Jeg sto veldig i mine egne tanker og så nok litt spesiell ut..

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 20.23):

Ts. Hun var merkelig. Det virket på en måte ikke hyggelig. Men kan hende det er jeg som er paranoid også. Jeg kan jo ikke vite hva hun ler av... Jeg sto veldig i mine egne tanker og så nok litt spesiell ut..

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Jeg tror at med størst sannsynlighet så er det du som mistolket situasjonen.  Det er ikke normalt av mennesker å stoppe å le av andre sine utseender. Jeg jobber i butikk, ser mye mennesker og har aldri opplevd at mennesker er slik. 

Anonymkode: 571b6...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 20.23):

Ts. Hun var merkelig. Det virket på en måte ikke hyggelig. Men kan hende det er jeg som er paranoid også. Jeg kan jo ikke vite hva hun ler av... Jeg sto veldig i mine egne tanker og så nok litt spesiell ut..

Anonymkode: 1f0ea...c8d

Det er mulig du som er usikker på deg selv, og derfor tolker du situasjoner feil. Er overhodet ikke normalt av voksne mennesker å le opp i ansiktet på et menneske bare fordi de ser rar ut. 

Anonymkode: 571b6...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...