Gå til innhold

Onlinepsykologene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Er det noen som har erfaring med dem? 

Noen som har gått til psykolog bare noen timer?

Psykiateren min er syk på tredje uken og jeg trenger virkelig noen å snakke med. Jeg har derfor bestilt time idag hos onlinepsykologene. Redd for at jeg har kastet bort endel penger.

Hvorfor benytter du deg ikke av AAT og kontakten din i kommunen? 

Anonymkode: 7fe7b...144

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465084-onlinepsykologene/#findComment-4078068
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor benytter du deg ikke av AAT og kontakten din i kommunen? 

Anonymkode: 7fe7b...144

Aat og kommunen er opptatt av funksjon. Har du dusjet, har du spist, har du vært utenfor soverommet? Jeg trengte å fortelle hvordan jeg har det nå og få litt kvalifisert tilbakemelding på det 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg pleide å bruke det før og fikk god hjelp da ihvertfall 🙂

De som sier det er for dyrt må skjønne at når en står på kanten av stupet så er ikke penger verdt noen ting lenger. 

Anonymkode: ecd11...dd5

Jeg bruker penger jeg egentlig ikke har, men enig i deg i at av og til må man bare ta seg råd til det.

Jeg har hatt samtalen nå. Det var en veldig grei samtale. Veldig godt å få et nytt perspektiv på tankene og handlingene mine. Jeg skal ha en time hos han neste uke også. Jeg har det slik at jeg får tillit til menn med en gang, sliter mye med kvinner, så det var helt greit for meg å gå rett på sak.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465084-onlinepsykologene/#findComment-4078075
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...