Gå til innhold

Nei,nå orker jeg ikke mer:o(


Gjest tingelin

Anbefalte innlegg

Gjest tingelin

Beklager dette her,men nå er jeg så lei meg,og sliten at jeg vet ikke mine arme råd.Har ingen "ny"grunn for det,men alt er så jævla trist.Påsken er jo en familietid,alle er med foreldre eller annen familie på hytta,og her sitter jeg å synes synd på meg selv.Jeg har jo ingen,jeg.Begge foreldrene mine er døde,og jeg føler meg så ALENE.Herregud det er maange år siden de døde,hvorfor kan ikke tiden lege sårene mine -bare litt............?Nei,nei,jeg sørger og sørger,særlig når det nærmer seg dødsdatoer,eller geburstagene,eller sånne ting.JEG VIL IKKE VÆRE TRIST LENGER!!!!!!!!Jeg er 34 år,og livet mitt består av å være trist,nesten bestandig.Husker ikke hvordan det er å våkne opp å føle seg litt glad iverfall.Hva i h......skal jeg gjøre nå??UFF!

Unnskyld klagingen,men jeg er desperat,og vet ikke hva jeg skal gjøre.Kunne jeg bare grått.............!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninana

Det er ikke greit aa komme seg gjennom hoeytider naar man er alene...det vet jeg godt. Jeg bor langt, langt fra Norge. Men hadde jeg bodd i naerheten av deg, hadde jeg kunnet komme paa besoek, lagd noe godt aa spise, og vi kunne tatt en pils, sett en dum film og glemt hele den teite paaska. Lykke til, klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...