Gå til innhold

Lurer på dette innlegget?


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg leste dette, link under, og det jeg lurer på, er  ting blitt brått ekstremt i Norge?

Eller er dette en oppmerksomhetssøkende person?

jeg er usikker.

men jeg har tenkt på hvordan er syklist kan sykle forbi en kvinne og ta henne under skjørtet. 
jeg ble forskrekket da jeg leste dette, høres ut som det mer er hentet fra Afghanistan eller Pakistan enn Norge.

takknemlig for andres synspunkt. Da jeg syns det er spesielt det hun beskriver. 
 

også at hun må dekke seg til… dette er ukjente ting for meg og oss.

https://www.nrk.no/ytring/frykten-for-a-trigge-menn-1.15815217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kvinne med svær vrangforestillingslidelse der altså .. hun burde søke profesjonell psykologhjelp hvis hun mener at hun ikke kan gå i fred på gata uten å bli trakassert av menn. Hvis hun omtrent daglig opplever å bli tafset på, plystret etter, ropt etter og tutet på, så har hun vrangforestillinger. Det er ikke slik i dette landet at kvinner er så utrygge og utsatt som det hun hevder. Diagnoseforslag 2 fra meg er sterk innbilskhet og altfor høyt selvbilde, men holder en knapp på vrangforestillingslidelse. 

Anonymkode: cd0dc...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie skrev (25 minutter siden):

Hei!

jeg leste dette, link under, og det jeg lurer på, er  ting blitt brått ekstremt i Norge?

Eller er dette en oppmerksomhetssøkende person?

jeg er usikker.

men jeg har tenkt på hvordan er syklist kan sykle forbi en kvinne og ta henne under skjørtet. 
jeg ble forskrekket da jeg leste dette, høres ut som det mer er hentet fra Afghanistan eller Pakistan enn Norge.

takknemlig for andres synspunkt. Da jeg syns det er spesielt det hun beskriver. 
 

også at hun må dekke seg til… dette er ukjente ting for meg og oss.

https://www.nrk.no/ytring/frykten-for-a-trigge-menn-1.15815217

Er nok slik på visse strøk av østkanten i Oslo.

Anonymkode: dee8a...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie skrev (26 minutter siden):

Hei!

jeg leste dette, link under, og det jeg lurer på, er  ting blitt brått ekstremt i Norge?

Eller er dette en oppmerksomhetssøkende person?

https://www.nrk.no/ytring/frykten-for-a-trigge-menn-1.15815217

trodde du var fra Oslo jeg, på nattestid er det slik i Oslo, hovedsakelig pga nye kulturer som mener at slik oppførsel er ok

Her er en gammel sak fra tv2, men ting er mye verre nå

https://www.tv2.no/v/836314/

Tror ikke dette er vrangforestillinger nei

Anonymkode: d2a1c...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste denne saken og ble litt skeptisk selv.

Hun er ikke SÅ pen. Nå skal selvfølgelig folk få gå i fred uavhengig av hvordan de ser ut, men jeg opplever det litt tvilsomt at hun liksom skal drukne i uønsket seksuell oppmerksomhet fra menn, selv om hun bor på Oslo Øst. 

Jeg kjenner flere vakre jenter som bor på den kanten av byen. Ingen har klaget nevneverdig over dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Madelenemie skrev (På 7.2.2022 den 17.21):

Hei!

jeg leste dette, link under, og det jeg lurer på, er  ting blitt brått ekstremt i Norge?

Eller er dette en oppmerksomhetssøkende person?

jeg er usikker.

men jeg har tenkt på hvordan er syklist kan sykle forbi en kvinne og ta henne under skjørtet. 
jeg ble forskrekket da jeg leste dette, høres ut som det mer er hentet fra Afghanistan eller Pakistan enn Norge.

takknemlig for andres synspunkt. Da jeg syns det er spesielt det hun beskriver. 
 

også at hun må dekke seg til… dette er ukjente ting for meg og oss.

https://www.nrk.no/ytring/frykten-for-a-trigge-menn-1.15815217

At det skal være slik det oppleves for unge jenter å gå sommerkledd i Oslo har jeg aldri hørt om før. Jeg har aldri hørt mine døtre nevne noe om det i hvert fall. Da jeg var ung opplevdes det som et kompliment å bli tutet og plystrert på. Kan aldri huske at jeg tenkte noe negativt om det 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (2 timer siden):

Jeg leste denne saken og ble litt skeptisk selv.

Hun er ikke SÅ pen. Nå skal selvfølgelig folk få gå i fred uavhengig av hvordan de ser ut, men jeg opplever det litt tvilsomt at hun liksom skal drukne i uønsket seksuell oppmerksomhet fra menn, selv om hun bor på Oslo Øst. 

Jeg kjenner flere vakre jenter som bor på den kanten av byen. Ingen har klaget nevneverdig over dette. 

Selv jeg har opplevd noe ala dette på karl johan, på dagtid med masse mennesker. Gikk i kort kjole og noen tok ett godt tak i ræva mi mens de gikk forbi. Og jeg er 180 høy og på den tia var jeg 95 kg, og vil heller ikke kvalifisere meg som veldig pen.

Anonymkode: 65c0e...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

At det skal være slik det oppleves for unge jenter å gå sommerkledd i Oslo har jeg aldri hørt om før. Jeg har aldri hørt mine døtre nevne noe om det i hvert fall. Da jeg var ung opplevdes det som et kompliment å bli tutet og plystrert på. Kan aldri huske at jeg tenkte noe negativt om det 🙂

 

Ok fint, da er vi litt av samme erfaring og oppfatning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hvordan klarer disse kvinnene å tiltrekke seg så mye uønsket oppmerksomhet? Jeg opplever ALDRI noe slik uansett hvordan jeg går kledd. Kanskje jeg ikke er attraktiv da, om det er høyden min som gjør det eller hva 🤪 jeg ser aldri noe slik heller. Det er definitivt mange oppmerksomhetssyke med kvinnfolk med vrangforestillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...