Gå til innhold

For stor og for skjev penis


Pålen

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer iforhold til penis.

Den er veldig skjev og jeg har problemer med størrelsen.

Når damer jeg er sammen med  får se den,blir de skremt.

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pålen skrev (8 timer siden):

Jeg har problemer iforhold til penis.

Den er veldig skjev og jeg har problemer med størrelsen.

Når damer jeg er sammen med  får se den,blir de skremt.

Hva gjør jeg?

Hva slags problemer med størrelsen? Er den for liten kan du kompensere med gode hender, er den for stor kan du justere egoet ditt og tenke på at kvinner faktisk er laga slik at de kan føde barn. Så godt som alle former for skjevhet går helt finfint.

Anonymkode: 530b4...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålen skrev (På 9.2.2022 den 1.26):

Jeg har problemer iforhold til penis.

Den er veldig skjev og jeg har problemer med størrelsen.

Når damer jeg er sammen med  får se den,blir de skremt.

Hva gjør jeg?

De blir nok ikke mer skremt enn disse damene: 

Torgeir møtte stadig nye jenter i håp om å få seg kjæreste. Men straks de skulle bli intime fikk de problemer. Torgeir pleide å advare dem først med at han så ut som et nyfødt barn nedentil. Faktisk hadde han veldig komplekser pga det, og ville derfor advare dem på forhånd. Alle damene han hadde møtt bare blåste av det og tenkte at han kanskje var hårløs eller noe annet bagatellmessig. Så de gikk med på betingelsene, men straks han kledde av seg og de fikk se ham nedentil pleide de å sette i et hyl og rømme avgårde. Torgeir pleide da å rope etter dem: Ja, men jeg sa jo ifra om at jeg ser ut som et nyfødt barn nedentil; 50 cm og 3. 5 kg! 

Anonymkode: 7264e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...