AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Kan en få symptomer på psykisk sykdom av å bli nektet kroppskontakt og nærhet i relasjoner? Anonymkode: 4af96...274 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Ja, det kan man bli syk av. Syk i betydningen subjektivt ubehag og nedsatt funksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 kupton skrev (10 minutter siden): Ja, det kan man bli syk av. Syk i betydningen subjektivt ubehag og nedsatt funksjon. Kunne du kanskje ha utdypet på hvilke områder man kan få nedsatt funksjon? Anonymkode: 4af96...274 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Ved generelt ubehag over tid, går funksjon/produktivitet ned. En presterer dårligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 kupton skrev (11 minutter siden): Ved generelt ubehag over tid, går funksjon/produktivitet ned. En presterer dårligere. Takk Kupton. Anonymkode: 4af96...274 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Så det betyr at de av oss som lever alene er dømt til å slite psykisk. Okei da så. Kjekt å vite. Anonymkode: fba50...9f1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så det betyr at de av oss som lever alene er dømt til å slite psykisk. Okei da så. Kjekt å vite. Anonymkode: fba50...9f1 Hvis du ikke klarer å være rundt folk eller har sosiale antenner så ja. Da må du eventuelt betale noen for nærkontakt. Anonymkode: f607e...fcf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så det betyr at de av oss som lever alene er dømt til å slite psykisk. Okei da så. Kjekt å vite. Anonymkode: fba50...9f1 Det er forskjell på at noe kan skje og at det er dømt til / nødt til å skje. Endret 9. februar 2022 av laban 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du ikke klarer å være rundt folk eller har sosiale antenner så ja. Da må du eventuelt betale noen for nærkontakt. Anonymkode: f607e...fcf Det er straffbart. Anonymkode: 985f4...831 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er straffbart. Anonymkode: 985f4...831 Ikke over hele verden. Og jeg tviler vel på at det blir konsekvenser om man på et nettsted tilbyr betaling mot noen å klemme og holde rundt. Det er vel rent sexkjøp som er ulovlig. I Japan har de egne steder hvor man kan betale for å nærhet(ikke sex) hvis man savner det da ensomhet er et utbredt problem der. Anonymkode: f607e...fcf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er straffbart. Anonymkode: 985f4...831 Det går an å kjøpe seg massasje. Det er kroppskontakt. Anonymkode: ffbd7...253 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så det betyr at de av oss som lever alene er dømt til å slite psykisk. Okei da så. Kjekt å vite. Anonymkode: fba50...9f1 Nei, det er ikke det samme. Spørsmålet til TS handlet om relasjoner uten nærhet. Leve i et dødt/dårlig forhold kan være mye verre enn å være singel. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 kupton skrev (4 timer siden): Ja, det kan man bli syk av. Syk i betydningen subjektivt ubehag og nedsatt funksjon. Så 40 år uten kroppskontakt med et annet menneske er veldig skadelig? Anonymkode: bd6f9...9fe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Grendel skrev (1 time siden): Nei, det er ikke det samme. Spørsmålet til TS handlet om relasjoner uten nærhet. Leve i et dødt/dårlig forhold kan være mye verre enn å være singel. Jeg har bodd lenge alene, men er mindre ensom nå enn da jeg var gift. Fikk da heller ikke gå ut på ettermiddag/kveld for å møte andre mennesker. Og ja, jeg har det mye bedre nå enn da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Så 40 år uten kroppskontakt med et annet menneske er veldig skadelig? Anonymkode: bd6f9...9fe For noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 kupton skrev (10 minutter siden): For noen. Hva syns du om at Nav (staten) deler ut en kosevenn til alle ensomme single? Det hadde vært noe vel! De kan be folk melde seg både om de vil ha kos og om de trenger kos. Så kan de lage et register og spleise folk i samme by. Kjekt! Anonymkode: fba50...9f1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg klarer meg fint uten nærhet og kroppskontakt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva syns du om at Nav (staten) deler ut en kosevenn til alle ensomme single? Det hadde vært noe vel! De kan be folk melde seg både om de vil ha kos og om de trenger kos. Så kan de lage et register og spleise folk i samme by. Kjekt! Anonymkode: fba50...9f1 Denne tjenesten er allerede privatisert. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Glitter skrev (9 minutter siden): Denne tjenesten er allerede privatisert. Ja, jeg ville nok ha valgt noen selv i stedet for at nav skulle finne noen til meg, om jeg hadde vært i en sånn situasjon. 😉 Det finnes f.eks mange slags digitale møteplasser i dag hvor en lett kan gjøre avtaler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 12.19): Hvis du ikke klarer å være rundt folk eller har sosiale antenner så ja. Da må du eventuelt betale noen for nærkontakt. Anonymkode: f607e...fcf Jeg har en sugardaddy jeg Har får jeg all min nrkontakt av, og får i tilegg betalt:) Anonymkode: 5f53b...84e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.