Gå til innhold

Ved refinansiering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det at kredittyter skal betale beløpet direkte til kreditorer ?  Betyr det at långiver vil betale beløpet direkte inn til selskapet for mine to lån foreks, og ikke direkte på min konto ? 

Jeg har refinansiert før, og da fikk jeg pengene direkte på min konto, og jeg betalte selv inn til selskapene jeg lånte hos. 

 

 

Anonymkode: 2f7de...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva betyr det at kredittyter skal betale beløpet direkte til kreditorer ?  Betyr det at långiver vil betale beløpet direkte inn til selskapet for mine to lån foreks, og ikke direkte på min konto ? 

 

 

Anonymkode: 2f7de...5a7

Ja.

Anonymkode: fdc6e...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja.

Anonymkode: fdc6e...152

Men beløpet som jeg får låne blir litt mindre enn hva jeg skylder? Betyr det at det blir feil å signere den avtalen? 

Anonymkode: 2f7de...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men beløpet som jeg får låne blir litt mindre enn hva jeg skylder? Betyr det at det blir feil å signere den avtalen? 

Anonymkode: 2f7de...5a7

Da må du betale inn restbeløpet selv.

Anonymkode: fdc6e...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da må du betale inn restbeløpet selv.

Anonymkode: fdc6e...152

Og jeg kan ikke bruke kredittkortet etter dette pga det er refinansiering? 

Jeg har ingen kapital, og kommer det en uforutsett utgift så har jeg ingen kredittkort tilgjengelig. Er derfor redd for å signere avtalen. Jeg burde ha ventet til jeg har litt kapital å ta av til uforutsette utgifter kanskje. 

Anonymkode: 2f7de...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og jeg kan ikke bruke kredittkortet etter dette pga det er refinansiering? 

Jeg har ingen kapital, og kommer det en uforutsett utgift så har jeg ingen kredittkort tilgjengelig. Er derfor redd for å signere avtalen. Jeg burde ha ventet til jeg har litt kapital å ta av til uforutsette utgifter kanskje. 

Anonymkode: 2f7de...5a7

Hvis det er et stort beløp må du kontakte ny långiver å spørre. 

Anonymkode: fdc6e...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...