Gå til innhold

Støtfølelse i hodet av å være bare 1 dag uten ssri?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har jo brukt det noen mnd nå og tror jeg glemte å ta de i dag. Kan ikke huske at jeg gjorde det. Fikk støtfølelse i hodet nå og kom på at det kanskje er derfor da? Trodde først det var noe med maten jeg spiste. 

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (12 minutter siden):

Har jo brukt det noen mnd nå og tror jeg glemte å ta de i dag. Kan ikke huske at jeg gjorde det. Fikk støtfølelse i hodet nå og kom på at det kanskje er derfor da? Trodde først det var noe med maten jeg spiste. 

Jeg får ikke det hvis jeg har glemt det en dag, men fikk det da jeg trappet ned. Men har hørt om andre som får støtfølelse etter å ha glemt en dag, så tror ikke det er så uvanlig.😊

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da jeg brukte Zoloft kom zappene innen et par dager hvis jeg glemte å ta dem.

Anonymkode: 06a5c...593

Jeg har mest sannsnylig glemt i 2 dager. Jeg husket ikke at jeg tok de i går heller. Men nå har jeg lagt de på nattbordet ved Aduvanzen så jeg husker dem begge. 
Jeg har hatt støt i hele dag og vært lettere irritabel. Mamma sa at hun merket at jeg har vært forandret i dag. Har ikke vært aggressiv, men jeg har merket snev av misslykketfølelsen igjen og føler meg dårligere enn andre. 

90tallsbarn skrev (6 timer siden):

Jeg har mest sannsnylig glemt i 2 dager. Jeg husket ikke at jeg tok de i går heller. Men nå har jeg lagt de på nattbordet ved Aduvanzen så jeg husker dem begge. 
Jeg har hatt støt i hele dag og vært lettere irritabel. Mamma sa at hun merket at jeg har vært forandret i dag. Har ikke vært aggressiv, men jeg har merket snev av misslykketfølelsen igjen og føler meg dårligere enn andre. 

Kjøp deg dosett 😀

https://www.apotek1.no/produkter/anabox-ukesdosett-gronn-804220p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...