Gå til innhold

Hva slags online psykolog tjeneste er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg har hatt en samtale hos onlinepsykologene, hos en som heter Dyngeland. Det syntes jeg var en fin samtale. Skal spandere på meg litt flere samtaler med han for å få en annen innfallsvinkel på situasjonen min.

Hva koster en time?

Anonymkode: 2b24a...1e7

Fru2020 skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt en samtale hos onlinepsykologene, hos en som heter Dyngeland. Det syntes jeg var en fin samtale. Skal spandere på meg litt flere samtaler med han for å få en annen innfallsvinkel på situasjonen min.

Satt han mest å bare så "aha, hm, oi så trist" osv eller kom han med konkrete råd? Var han hyggelig? 

Anonymkode: f1540...c8e

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Satt han mest å bare så "aha, hm, oi så trist" osv eller kom han med konkrete råd? Var han hyggelig? 

Jeg fikk konkrete råd og tilbakemeldinger. Jeg synes han var hyggelig. Men det er jo vanskelig å si om deres kjemi passer. Vi er jo alle forskjellige. 

Annonse

Fru2020 skrev (På 11.2.2022 den 15.44):

Tror jeg betalte rundt 1500kr for 60 min. Du kan velge 20min, 45min og 90 minutt også.

Takk for info. Tror ikke jeg skal bruke de. Men de hadde heller ikke min diagnose på listen over ting de ga hjelp til.

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Takk for info. Tror ikke jeg skal bruke de. Men de hadde heller ikke min diagnose på listen over ting de ga hjelp til.

Nei, da skjønner jeg at du ikke tør gå for dem. Det er jo endel penger.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo sikkert 20+ psykologer å velge imellom og nesten alle diagnoser og problemstillinger er ramset opp. Jeg er sikker på at du også kan finne en match. 

Jeg har bestilt time og har time imorgen. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er jo sikkert 20+ psykologer å velge imellom og nesten alle diagnoser og problemstillinger er ramset opp. Jeg er sikker på at du også kan finne en match. 

Jeg har bestilt time og har time imorgen. 

Nei, det var ikke listet opp psykoser der. Jeg er ikke psykotisk nå, men har en psykoselidelse.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei, det var ikke listet opp psykoser der. Jeg er ikke psykotisk nå, men har en psykoselidelse.

Jeg tror at få onlinepsykologer vil ramse opp psykoselidelse på listen over det de jobber mest med. De aller fleste psykosepasienter har tilbud fra det offentlige. Det er nok ikke så mange med den problematikken som søker hjelp hos private uten avtale.

Fru2020 skrev (2 timer siden):

De aller fleste psykosepasienter har tilbud fra det offentlige. 

Det stemmer ikke. Mange blir ikke prioritert, når det blir en kronisk lidelse.. Jeg får ikke noe tilbud på DPS lengre. De kan ikke følge folk i årtier heller.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke. Mange blir ikke prioritert, når det blir en kronisk lidelse.. Jeg får ikke noe tilbud på DPS lengre. De kan ikke følge folk i årtier heller.

Ok. Det har du nok rett i. Synd du ikke har noe tilbud. Her i området har de ettervern på DPS som følger personer med psykoselidelser etter at behandlingen på poliklinikken er avsluttet.

Annonse

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Trekker tilbake min anbefaling. Han var veldig grei å snakke med, men rotet veldig rundt det praktiske. Glemte å føre opp time, svarte ikke på meldinger etc.

Sykt at de skal være så dårlig når man betaler så mye for det. 

AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 20.52):

Det kan godt stemme jo ,jeg har psykoselidelse og har hatt fast oppfølging i 19 år nå. Ingen planer om å avslutte meg. Får all den hjelpen jeg måtte ønske. 

Anonymkode: f2dba...283

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...