Gå til innhold

Progesteron


Justina

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er etter IVF . 15 dager etter transfer. Jeg har positiv test men blod også. Jeg bruker Lutinus 3 ganger per dag. Er det normalt ? Kansje jeg har ikke nok progesteron ? Har deres progesteron sprøyter eller tabletter?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justina skrev (14 minutter siden):

Jeg er etter IVF . 15 dager etter transfer. Jeg har positiv test men blod også. Jeg bruker Lutinus 3 ganger per dag. Er det normalt ? Kansje jeg har ikke nok progesteron ? Har deres progesteron sprøyter eller tabletter?  

Det er dessverre ingen fagperson som svarer her lenger. Det er nok best du spør der du har hatt IVF-behandling. Det kan også tenkes at du finner info på spiren.no eller fertilitetssenteret.no Sistnevnte er det også enkelt å kontakte, men det er jo vanskelig å si hvor lang tid det tar å få svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Justina skrev (På 11.2.2022 den 8.59):

Hei. 

Jeg er etter IVF . 15 dager etter transfer. Jeg har positiv test men blod også. Jeg bruker Lutinus 3 ganger per dag. Er det normalt ? Kansje jeg har ikke nok progesteron ? Har deres progesteron sprøyter eller tabletter?  

Jeg brukte utrogestan/ som skal være noe lignende til Lutinus 3 ganger per dag. Jeg brukte det som form av vaginaltabeletter. Jeg ble ikke gravid, men fikk mye kløe på slutten da jeg brukte de. Da jeg stoppet med de fortsatte kløen innimellom. Men er bedre i perioder. Så jeg ble ikke særlig begeistret for Utrogestan. 

Anonymkode: b666c...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Justina skrev (På 11.2.2022 den 8.59):

Hei. 

Jeg er etter IVF . 15 dager etter transfer. Jeg har positiv test men blod også. Jeg bruker Lutinus 3 ganger per dag. Er det normalt ? Kansje jeg har ikke nok progesteron ? Har deres progesteron sprøyter eller tabletter?  

Men du er blitt gravid forstår jeg. Så du må høre med legen om doser for å være sikker. 

Anonymkode: b666c...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...