Gå til innhold

Så jævla sliten av ingen søvn på flere dager!!

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei, jeg orker ikke mer. Jeg er lei av å gå rundt i svime/ døs på dagtid, jeg er lei av å ha vondt i hodet og i øynene, jeg er lei av at hele kroppen verker/ og masse muskelsmerter og at hele kroppen er svak. Har ikke sovet ordentlig på 7 dager nå, har sovet 2 timer hver natt, og ikke mer enn 4 timer. Har sovemedisin men den virker ikke. Jeg vil bare dø. Jeg er aggressiv, vil bare hyle og rope fordi jeg trenger søvn. Later som ingenting til de rundt meg, tar på ett falskt smil og later som alt går bra selv om jeg i skjul gråter fordi jeg er så sliten. Kjenner ikke igjen den personen jeg var som klarte å trene å være aktiv, når jeg sov. Er lei av å falle om på bakken, har falt om på bakken og svimt av flere ganger pga jeg er så utslitt og kroppen er helt utslitt. Jeg orker ikke mer :( jeg legger meg i 23:00 eller 12 tiden, sovner ikke før kl 3, og er ikke engang tung søvn, er bevisst og er ekstremt lett søvn, og våkner kl 6 eller 7, og får ikke sove igjen. Hva skal jeg gjøre? Går på veggen snart

Anonymkode: 786d6...006

Fortsetter under...

Føles ut som jeg lever i ett mareritt og vil komme ut av denne svimmelheten og zombie tilstanden. Vil bli ett ordentlig menneske igjen, men det blir jeg ikke hvis jeg ikke får sove snart. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva sier legen din? Er det du som også har Borderline?

Anonymkode: c567f...d93

Tenker å kontakte legen til uka men han har ikke gjort noe med det før. 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva gjør du om dagene? Altså på dagtid? 

Anonymkode: e7818...68c

Ingenting, er ikke i jobb akkurat nå. Prøver å trene, men går ikke, alt for utslitt å kollapser ofte. 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fortsetter å kjempe og kjempe, selv om jeg er helt utslitt av null søvn. Lurer på hvor lenge jeg skal kjempe

Jeg synes du overdriver veldig. Hadde det vært sånn at du stadig kollapset og svimte av ville du ha gått til legen for lengst, noe du sier du ikke har gjort enda men bare tenker å gjøre.

Er det i realiteten sånn at du allerede har vært hos lege likevel, hadde du nå vært i en grundig utredning mtp alvorlig sykdom. 

Det må bety at du overdriver, noe som nok har sitt utspring i  personlighetsforstyrrelsen din og angst. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes du overdriver veldig. Hadde det vært sånn at du stadig kollapset og svimte av ville du ha gått til legen for lengst, noe du sier du ikke har gjort enda men bare tenker å gjøre.

Er det i realiteten sånn at du allerede har vært hos lege likevel, hadde du nå vært i en grundig utredning mtp alvorlig sykdom. 

Det må bety at du overdriver, noe som nok har sitt utspring i  personlighetsforstyrrelsen din og angst. 

Men jeg har jo vært til legen? Og nei, er legen som gjør alt feil. Jeg har faktisk sagt til han når jeg har vært der at jeg er konstant svimmel og svimer av, han utredet meg ikke for noe , han sa bare at det kom av for lite søvn. Han sa at svimmelheten kom av for lite søvn. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men jeg har jo vært til legen? Og nei, er legen som gjør alt feil. Jeg har faktisk sagt til han når jeg har vært der at jeg er konstant svimmel og svimer av, han utredet meg ikke for noe , han sa bare at det kom av for lite søvn. Han sa at svimmelheten kom av for lite søvn. 

Da burde du bytte lege.

Jeg forstår ikke hvorfor du fortsetter å starte tråder over flere forum om dette? Hva ønsker du å oppnå med å gjøre det? Du får flere råd, men følger dem ikke. Du sier til fastlegen din at du har gitt opp, du vil ikke bytte fastlege, du vil ikke få mental hjelp, du sier du har gitt opp og vil ikke gjøre mer - likevel fortsetter du å starte tråder.

Hva er det du ønsker å oppnå med å starte f.eks denne tråden som du ikke har oppnådd de forrige ti trådene dine? Jeg forstår at dette er frustrerende for deg, men det er ingen råd eller hjelp vi kan gi deg som du ikke allerede har fått utallige ganger før og som du bare avviser.

Anonymkode: daa16...907

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva spiser du i løpet av dagen?

Anonymkode: 071df...d1e

Spiser normale , sunne , næringsrike og faste måltid. Så spiser helt normalt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor du fortsetter å starte tråder over flere forum om dette? Hva ønsker du å oppnå med å gjøre det? Du får flere råd, men følger dem ikke. Du sier til fastlegen din at du har gitt opp, du vil ikke bytte fastlege, du vil ikke få mental hjelp, du sier du har gitt opp og vil ikke gjøre mer - likevel fortsetter du å starte tråder.

Hva er det du ønsker å oppnå med å starte f.eks denne tråden som du ikke har oppnådd de forrige ti trådene dine? Jeg forstår at dette er frustrerende for deg, men det er ingen råd eller hjelp vi kan gi deg som du ikke allerede har fått utallige ganger før og som du bare avviser.

Fordi jeg vil ha ett svar på hvorfor søvnproblemene kommer tilbake, varer i flere mnd, for å så gå bort i noen få uker , og så komme tilbake? Uten at jeg gjør noe engang. Har jeg en diagnose som tilsvarer at jeg får søvnproblemer som varer i 3-4 mnd? Er ikke meningen livet mitt skal gå på å vente på å sove noen få uker, og så gå med alt for lite søvn i flere mnd. Er ikke ett liv for ett menneske. 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er ikke meningen at jeg skal ha det vondt i flere mnd, og gå å vente på å få sove i noen få uker, og så ikke sove på flere mnd igjen? Det er jo ett helvete jeg går igjennom rett å slett. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi jeg vil ha ett svar på hvorfor søvnproblemene kommer tilbake, varer i flere mnd, for å så gå bort i noen få uker , og så komme tilbake? Uten at jeg gjør noe engang. Har jeg en diagnose som tilsvarer at jeg får søvnproblemer som varer i 3-4 mnd? Er ikke meningen livet mitt skal gå på å vente på å sove noen få uker, og så gå med alt for lite søvn i flere mnd. Er ikke ett liv for ett menneske. 

Hvordan tenker du at vi skal kunne vite svarene på disse spørsmålene?

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenkte at @kupton vet det 

Jeg hører akkurat på Faithless med Insomnia - og visste ikke da jeg digget den i ‘96 at teksten virkelig skulle bli så gjenkjennelig og treffende. 

Hva gjør du for å få sove? Det er mulig jeg har svart deg her før? 

cilie skrev (10 timer siden):

Jeg hører akkurat på Faithless med Insomnia - og visste ikke da jeg digget den i ‘96 at teksten virkelig skulle bli så gjenkjennelig og treffende. 

Hva gjør du for å få sove? Det er mulig jeg har svart deg her før? 

Gjør søvnhygiene, roer meg ned før jeg skal sove, tar sovemedisin, står opp til faste tidspunkt og legger meg i fast tid. Men har ett konstant indre stress som ikke går vekk, klarer ikke å slappe av, og tenker på alt mulig å hører musikk i ørene hele tiden som er irriterende og får da ikke sove. Er ett stort indre stress som ikke går vekk. Og jeg er så sliten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...