Gå til innhold

Kupton, har du ingen problemer du da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De fleste psykiaterne jeg kjenner har narsisisstisk personlighetsforstyrrelse. 

Haha, det er jo ikke rart. De er jo den store psykiateren som kan bestemme over alle på sykehuset. Jeg er overlege og jeg beordrer deg, sykepleier, til å tvangsmedisinere den pasienten!

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Anonymkode: 2f708...0a4

Har du diagnostisert disse da? Med din egen psykiaterkompetanse? De har gått i utredning hos deg? Om ikke, bør du tygge i deg idiotien. 

Anonymkode: 1ff05...083

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du diagnostisert disse da? Med din egen psykiaterkompetanse? De har gått i utredning hos deg? Om ikke, bør du tygge i deg idiotien. 

Anonymkode: 1ff05...083

Merkelig hvordan denne kommentaren kom som anonym like etter at en psykiater har svart 😂 noen følte seg truffet ja

Anonymkode: 2f708...0a4

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg kjenner mange psykiatere. En del har klare narsissistiske trekk, men jeg har aldri truffet noen der jeg mener at kriteriene for pf er oppfylt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...