Gå til innhold

Risperdal og symptomer?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg ikke har symptomer på 3 mg risperdal, er ikke det rart? Er ikke det en liten dose? Har ingen åndelige ting i livet mitt nå og savner det, hadde jeg tatt mindre da kunne jeg fått noe av det åndelige tilbake? Har ikke noe ønske om å bli dårlig igjen, men føler meg ganske flat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er veldig ambivalent nå til medisiner. Bare prøver å tenke på hvordan jeg er uten, det var jo verst i sommer når jeg måtte holde meg i veggene for å klare å gå. Eller kan det ha vært noe fysisk? Tror ikke jeg klarer å skille mellom fysisk psykisk og åndelig, alt blir blandet sammen. Men jeg savner å tro på noe, hvorfor forsvinner hele min tro på medisiner? Tankens kraft tror jeg jo på da, men ellers er det tomt. Men tror jo jeg har hjelpere men vet ikke om jeg har noen kontakt med dem nå, det er et vanskelig valg for meg dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD pleide å si til oss alle at vi ikke skal svare deg  i sånne tråder og på sånne spørsmål. Den grublingen og problemene må du ta opp med de som hjelper deg i rl. 

 

Anonymkode: 0dc25...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

NHD pleide å si til oss alle at vi ikke skal svare deg  i sånne tråder og på sånne spørsmål. Den grublingen og problemene må du ta opp med de som hjelper deg i rl. 

 

Anonymkode: 0dc25...b81

Ok. Får gjøre det da men føler ikke det fører noe sted, er like ambivalent etter å ha snakket om det med sykepleieren. Han sa bare sist at det var vel ikke den rette tiden å slutte med medisiner nå, men når er det liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ok. Får gjøre det da men føler ikke det fører noe sted, er like ambivalent etter å ha snakket om det med sykepleieren. Han sa bare sist at det var vel ikke den rette tiden å slutte med medisiner nå, men når er det liksom. 

Det er nok aldri. Du må nok alltid ta medisiner du som mange av oss andre. 

Anonymkode: 0dc25...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok aldri. Du må nok alltid ta medisiner du som mange av oss andre. 

Anonymkode: 0dc25...b81

Det er mange som må det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er veldig ambivalent nå til medisiner. Bare prøver å tenke på hvordan jeg er uten, det var jo verst i sommer når jeg måtte holde meg i veggene for å klare å gå. Eller kan det ha vært noe fysisk? Tror ikke jeg klarer å skille mellom fysisk psykisk og åndelig, alt blir blandet sammen. Men jeg savner å tro på noe, hvorfor forsvinner hele min tro på medisiner? Tankens kraft tror jeg jo på da, men ellers er det tomt. Men tror jo jeg har hjelpere men vet ikke om jeg har noen kontakt med dem nå, det er et vanskelig valg for meg dette. 

Går utover syklusen hvertfall, og du går opp i vekt pga hormonelle forandringer.

Anonymkode: 733dc...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Går utover syklusen hvertfall, og du går opp i vekt pga hormonelle forandringer.

Anonymkode: 733dc...e7b

Går opp i vekt fordi jeg tar risperdal mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Går opp i vekt fordi jeg tar risperdal mener du? 

det er en vanlig bivirkning.

Anonymkode: 733dc...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

det er en vanlig bivirkning.

Anonymkode: 733dc...e7b

om det er for psykose, prøv heller abilify. 

Anonymkode: 733dc...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

om det er for psykose, prøv heller abilify. 

Anonymkode: 733dc...e7b

Har prøvd det og det fungerte ikke så bra for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Har prøvd det og det fungerte ikke så bra for meg. 

ok, alle andre antipsykotika legger man på seg av

Anonymkode: 733dc...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er veldig ambivalent nå til medisiner. Bare prøver å tenke på hvordan jeg er uten, det var jo verst i sommer når jeg måtte holde meg i veggene for å klare å gå. Eller kan det ha vært noe fysisk? Tror ikke jeg klarer å skille mellom fysisk psykisk og åndelig, alt blir blandet sammen. Men jeg savner å tro på noe, hvorfor forsvinner hele min tro på medisiner? Tankens kraft tror jeg jo på da, men ellers er det tomt. Men tror jo jeg har hjelpere men vet ikke om jeg har noen kontakt med dem nå, det er et vanskelig valg for meg dette. 

Jeg tror at hjelperne er der, men man trenger ikke å ha kontakt med dem. Det er det beste, og det er helt normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

ok, alle andre antipsykotika legger man på seg av

Anonymkode: 733dc...e7b

Hva med fluanxol, cisordnol og zeldox, serdolect 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (5 timer siden):

Hva med fluanxol, cisordnol og zeldox, serdolect 

fluanxol har forresten vost seg å vre mild på vektoppgang, hvertfall i følge legenmin, men manblir veldig trøtt av den.

Anonymkode: 733dc...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

ok, alle andre antipsykotika legger man på seg av

Anonymkode: 733dc...e7b

Ja jeg vet det, men har faktisk gått ned på risperdal. Har gått inn for det da, men nå er det vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (12 timer siden):

Jeg tror at hjelperne er der, men man trenger ikke å ha kontakt med dem. Det er det beste, og det er helt normalt. 

Ja det burde jo være nok å vite at de er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (11 timer siden):

Hva med fluanxol, cisordnol og zeldox, serdolect 

cisordinol fikk jeg veldig resless legs av og zeldox virket ikke på meg + at jeg fikk veldig høy puls av dem. De andre har jeg ikke prøvd tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil jo helst prøve noe annet men får vel ikke det, men kan jo spør. Egentlig vil jeg ikke ta medisin men vet ikke om jeg klarer meg uten, men det er ganske kjedelig når alt er så tomt. Det eneste jeg kan fylle det med er mat og spill på norsk tipping, bare taper penger og blir deprimert av det. Kunne jo heller ha spart de pengene, uff! Men har hatt mindre rarhet for tiden, det var jo så godt som hver dag hele tiden før. Men denne tomheten er ikke god, savner noe innhold i livet mitt. Det er ikke bra uten medisiner men det er ikke helt bra med heller, det er vel bare sånn livet er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...