Gå til innhold

Hjelp! Kombinasjon av sobril og paralgin forte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på sterke smertestillende for tiden og fra i går også en kur med sobril. Nå tok jeg sobril 10 mg og paralgin forte 400/30 mg. Det går vel greit, gjør det ikke? Utenom at jeg ikke blir så ehm, produktiv de neste timene? Ikke farlig? 

Anonymkode: 1ec38...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det verste som skjer er at du blir trøtt og sover godt. Med andre ord en bivirkning du kan ønske velkommen, så lenge det ikke er snakk om å bruke det over lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar skrev (1 time siden):

Det verste som skjer er at du blir trøtt og sover godt. Med andre ord en bivirkning du kan ønske velkommen, så lenge det ikke er snakk om å bruke det over lang tid. 

Ble trøtt og avslappet, ja. Og det er en ønsket virkning og bivirkning. Prøver å komme ut av et smertehelvete som har vart i fire uker og skal bruke Sobril i en uke som kur. Ikke vant til å ta Sobril og ble litt bekymret for kombinasjonen. Men lever og puster fortsatt. 

Anonymkode: 1ec38...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...