Gå til innhold

Hva gjør alle dere vellykkede på i dag da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går på ski eller trener, har kvalitetstid med familien eller treffer gode venner, drikker litt vin?

Anonymkode: 8539a...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går på ski eller trener, har kvalitetstid med familien eller treffer gode venner, drikker litt vin?

Anonymkode: 8539a...28a

Er ikke vellykket.. men har handlet meg en vårjakke i dag 🥰 hele familien min har Corona etter et selskap_ altså 16 slektninger pluss mine søsken og foreldre, så ja.. jeg har ikke stiftet min egen familie enda, så langt er jeg ikke kommet så jeg lever alene for tiden, men går nye turer osv 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor vellykket jeg er men jeg er vel en av de som DOLs trygdemafia ser på som vellykket 😅

Jeg ligger på sofaen med litt feber og ser på en reprise av Norske Tilstander på Nyhetskanalen. Synes forsvarssjefen forklarer situasjonen godt der, inkl. hvorfor vi ikke trenger å bekymre oss i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (47 minutter siden):

Er ikke vellykket.. men har handlet meg en vårjakke i dag 🥰 hele familien min har Corona etter et selskap_ altså 16 slektninger pluss mine søsken og foreldre, så ja.. jeg har ikke stiftet min egen familie enda, så langt er jeg ikke kommet så jeg lever alene for tiden, men går nye turer osv 👍

Ps. Hvis du spør folk her inne på det forumer vil de fleste du at de ikke er vellykkede. Er nok som regel overvekt av ensomme folk her inne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at TS tenker på meg. Jeg er tross alt en slags frontfigur for oss med perfekt liv på DOL.

Jeg drikker pappvin og synes synd på meg selv pga skadd fot. Heldigvis har vi pottis og "hver gang vi møtes på TV.".  Alt i alt ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 minutter siden):

Jeg regner med at TS tenker på meg. Jeg er tross alt en slags frontfigur for oss med perfekt liv på DOL.

Jeg drikker pappvin og synes synd på meg selv pga skadd fot. Heldigvis har vi pottis og "hver gang vi møtes på TV.".  Alt i alt ikke så verst.

Hei!

var du ironisk nå?

Jeg har selv et godt liv. Ok økonomi, frihet, ingen andre krav til meg, enn mine egne, jeg tenker ofte jeg er heldig.

sett helheten.

og selv om jeg for tiden er så sliten at jeg hadde trengt prinsen på hvit hest fra eventyrene, så ville jeg nok sendt han videre , mange har det mye verre , og hadde fortjent den prinsen mer.

jeg har selv begynt å drikke pappvin, men jeg er full av trøndergener , kanskje derfor 😉

har ikke bart og skinnvest da:-) men mange andre trøndergener:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie skrev (5 minutter siden):

Hei!

var du ironisk nå?

Jeg har selv et godt liv. Ok økonomi, frihet, ingen andre krav til meg, enn mine egne, jeg tenker ofte jeg er heldig.

sett helheten.

og selv om jeg for tiden er så sliten at jeg hadde trengt prinsen på hvit hest fra eventyrene, så ville jeg nok sendt han videre , mange har det mye verre , og hadde fortjent den prinsen mer.

jeg har selv begynt å drikke pappvin, men jeg er full av trøndergener , kanskje derfor 😉

har ikke bart og skinnvest da:-) men mange andre trøndergener:-)

 

Mener du ikke prinsesse? 

Anonymkode: 8539a...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie skrev (3 minutter siden):

Hei!

var du ironisk nå?

Jeg har selv et godt liv. Ok økonomi, frihet, ingen andre krav til meg, enn mine egne, jeg tenker ofte jeg er heldig.

sett helheten.

og selv om jeg for tiden er så sliten at jeg hadde trengt prinsen på hvit hest fra eventyrene, så ville jeg nok sendt han videre , mange har det mye verre , og hadde fortjent den prinsen mer.

jeg har selv begynt å drikke pappvin, men jeg er full av trøndergener , kanskje derfor 😉

har ikke bart og skinnvest da:-) men mange andre trøndergener:-)

 

Jeg var litt ironisk, ja. Jeg har et godt liv og føler meg heldig. Jeg klarer ikke å se på meg selv som vellykket, så den delen var 50% ironisk og 50% sann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Kvalitetstid med datra i dag med taco og vi ser på den norske mgp-finalen. Heia Subwoolfer!!! 🥳😂

Heier på de jeg og :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Går på ski eller trener, har kvalitetstid med familien eller treffer gode venner, drikker litt vin?

Anonymkode: 8539a...28a

Sitter alene i mørket hele dagen som alle andre dager.

Anonymkode: 0e405...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Kvalitetstid med datra i dag med taco og vi ser på den norske mgp-finalen. Heia Subwoolfer!!! 🥳😂

Så fint😊 Jeg har kvalitetstid på sofaen mens jeg ser på mord og mysterier 😊  I morgen skal jeg ha superfin dag med barnebarnet 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Jeg regner med at TS tenker på meg. Jeg er tross alt en slags frontfigur for oss med perfekt liv på DOL.

Jeg drikker pappvin og synes synd på meg selv pga skadd fot. Heldigvis har vi pottis og "hver gang vi møtes på TV.".  Alt i alt ikke så verst.

Pottis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg har vært i vedaskogen i dag noen timer. Falturilturaltura 😁

Godt å være ute og bruke kroppen!

Studenten vår er hjemme på helgebesøk, og hun og jeg dro og trente en liten time sammen før Grandprix begynte. Nå har vi spist sein middag, hatt på GP (jada, vet at det ikke heter det lenger) og sitter i glovarm stue og er tunge og slitne i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...