Gå til innhold

Drømmetydning - Freud: Noen med erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt bedt av psykologen min om å lese om Freuds tanker rundt drømmetydning. Dette er helt nytt landskap for meg. Er det noen som enten har lest boken hans om emnet eller som har erfaring med terapi i relasjon til drømmer?

Anonymkode: dff99...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest noe om drømmer, men synes det er spennende at psykologen din setter fokus på det.

Behandleren min på sengepost et alltid opptatt av drømmene mine og vil at jeg skal diskutere dem med den polikliniske behandleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke lest noe om drømmer, men synes det er spennende at psykologen din setter fokus på det.

Behandleren min på sengepost et alltid opptatt av drømmene mine og vil at jeg skal diskutere dem med den polikliniske behandleren.

Jeg har googlet litt og forsøker å lære meg hvordan man best husker drømmene sine. Leser også at det er en sammenheng mellom drømmer og depresjon. Interessant. Mye info på webpsykologen.

Anonymkode: dff99...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har googlet litt og forsøker å lære meg hvordan man best husker drømmene sine. Leser også at det er en sammenheng mellom drømmer og depresjon. Interessant. Mye info på webpsykologen.

Anonymkode: dff99...667

Takk for tips 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...