Gå til innhold

Det å miste seg selv- er redd for meg selv


Sommerblomsten9

Anbefalte innlegg

Sommerblomsten9

Hei. Jeg aner ikke hva det er. Snakker ikke generelt om søvnproblemene nå, men etter de kom har jeg mistet meg selv. Flere som har opplevd å miste seg selv? Jeg vet ikke hvem jeg er lengre. Jeg kjenner meg ikke selv igjen. Og jeg er redd- jeg er faktisk redd for meg selv. Men vet ikke hvorfor. Jeg er redd meg selv? Fordi jeg vet ikke hvem jeg er lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerblomsten9

Etter den onsdagen i september da søvnproblemene kom mistet jeg meg selv, og jeg vet ikke hvem jeg er lengre. Jeg er ikke meg selv lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985
Sommerblomsten9 skrev (10 minutter siden):

Etter den onsdagen i september da søvnproblemene kom mistet jeg meg selv, og jeg vet ikke hvem jeg er lengre. Jeg er ikke meg selv lengre

Har du prøvd remeron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerblomsten9
angstfull1985 skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd remeron?

Ja, den har jeg prøvd. Prøvde den i ganske lang tid , men den sluttet å funke. Funket i starten men så funka den etterhvert ingenting. Så er vist noe med meg som gjør at medisiner ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985
Sommerblomsten9 skrev (22 minutter siden):

Ja, den har jeg prøvd. Prøvde den i ganske lang tid , men den sluttet å funke. Funket i starten men så funka den etterhvert ingenting. Så er vist noe med meg som gjør at medisiner ikke funker.

Åhh! Kjedelig da 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...