Gå til innhold

Burde jeg ha slettet bildene?😐


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var litt snar med å slette en jeg datet på snap. Kommer på nu noen uker senere at jeg ikke slette bildene mine derfra. Burde jeg legge han til igjen for å få slettet disse?😐

Anonymkode: e4b24...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg var litt snar med å slette en jeg datet på snap. Kommer på nu noen uker senere at jeg ikke slette bildene mine derfra. Burde jeg legge han til igjen for å få slettet disse?😐

Anonymkode: e4b24...2df

Dette avhenger nok først og fremst om dette er bilder du er bekvem med at vedkommende har tilgang til eller ikke, men har ikke skaden allerede skjedd ved at du har sendt dem? Han kan vel ha tatt et skjermbilde dersom han har et ønske om å lagre bildene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Dette avhenger nok først og fremst om dette er bilder du er bekvem med at vedkommende har tilgang til eller ikke, men har ikke skaden allerede skjedd ved at du har sendt dem? Han kan vel ha tatt et skjermbilde dersom han har et ønske om å lagre bildene? 

Trur ikke han er mannen til det, men stresser meg litt at jeg ikke slettet de dør jeg slettet han 🙁 Bare redd det vil virke rart å legge han til igjen.

Anonymkode: e4b24...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trur ikke han er mannen til det, men stresser meg litt at jeg ikke slettet de dør jeg slettet han 🙁 Bare redd det vil virke rart å legge han til igjen.

Anonymkode: e4b24...2df

Ja skjønner den. Kjenner du han såpass godt at du kan be han om å slette bildene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...