BĂžtteknotten Skrevet 23. februar 2022 Skrevet 23. februar 2022 Hei! Jeg ville bare poste en takk đž Oppdaget ikke dette forumet fĂžr sist uke, og har lest hinsides mye her siden det đ  For en takhĂžyde, og innstilling til medmennesker! SĂ„ mange spĂžrsmĂ„l som fĂ„r gode svar. Og ikke bare «jatte med», men gjerne tydelige og nesten irettesettende - men med omsorg likevel. Takk til alle som bĂ„de deler, og som bruker tid til Ă„ svare.  Jeg har hatt stor interesse og glede av Ă„ lese. Er ikke psykisk syk, men har likevel hatt en heftig periode siste to Ă„r (langtidssykemeldt/AAP) - som har toppet seg litt mentalt nĂ„. Kjente behov for Ă„ fortelle legen min om noen sĂŠrdeles dĂ„rlige valg jeg tar, som jeg er enormt skamfull for. Og trenger litt hjelp for Ă„ slutte med. Men etter Ă„ ha lest her inne, sĂ„ har jeg fĂ„tt en ny innsikt i hvordan «den andre» tenker, og spesielt om hvor viktig det er Ă„ vĂŠre helt ĂŠrlig og ikke pynte pĂ„ ting. SĂ„ jeg turte faktisk đ± veldig ubehagelig, men jeg klarte det. Og hadde DEN gode samtalen. Fytti. SĂ„ igjen - tusen takk!!! â€ïž 8 Siter
pĂ„skelilje Skrevet 23. februar 2022 Skrevet 23. februar 2022 Velkommen hit! Fint Ă„ se nye brukere her đ 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23. februar 2022 Skrevet 23. februar 2022 SĂ„ kjekt Ă„ lese. Velkommen hitđ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.