Gå til innhold

Burde man gå i vinterjakke som ikke er svart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags farge har du på vinterjakke di? 

Jeg går alltid i svart bukse. Blir det for svart med både svart bukse, svart jakke og svarte sko og brunt hår da? 

Anonymkode: 0aa45...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva moten er på DPS jeg, men innen psykiatrien har en vel andre fokus enn kles-farge vil jeg tro. Ingen ekspert. Gå for det du synes ser bra ut :) 

Anonymkode: f3a73...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hva moten er på DPS jeg, men innen psykiatrien har en vel andre fokus enn kles-farge vil jeg tro. Ingen ekspert. Gå for det du synes ser bra ut :) 

Anonymkode: f3a73...7a3

Blir du redd hvis du ser en Annen pasient i kun svart? Jeg blir litt redd den skal drepe meg fordi den er emo og kriminell

Anonymkode: 0aa45...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Blir du redd hvis du ser en Annen pasient i kun svart? Jeg blir litt redd den skal drepe meg fordi den er emo og kriminell

Anonymkode: 0aa45...9c4

Jeg går stort sett alltid i svart og er verken emo eller kriminell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort  ,spesielt vis en bruker det mye eller kombinerer flere sorte plagg ,vitner om at en ikke er spesielt flink med farger. Sort kan fort bli litt kjedelig og er en hard farge mot vinterblek hud.  

Alle må selvfølgelig få kle seg i hva de vil ,men ved å bytte ut sort som basis farge med brunt eller mørkeblått får en et litt mykere farge utrykk.

Anonymkode: 176f8...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har svart vinterjakke, pleier å bruke svart bukse til. Passer meg helt fint å bruke svart. Har lyst hår da, så det blir en liten kontrast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa-k-j skrev (3 timer siden):

Hva vinterklær angår er vel det viktigste at man er varmt og tørr. 

For noen er det så enkelt,  andre synes at det er viktig hvordan klærene ser ut ,i tillegg til funksjonalitet. Begge deler er helt ok. 

Anonymkode: 176f8...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva slags farge har du på vinterjakke di? 

Jeg går alltid i svart bukse. Blir det for svart med både svart bukse, svart jakke og svarte sko og brunt hår da? 

Anonymkode: 0aa45...9c4

Den tykkeste er brun med noen tynne blå striper, men den jeg bruker mest nå er rustfarget. :) Jeg går svært sjeldent i kun svart og synes livet er alt for kort til å bruke klær med kjedelige farger! Men jeg kan godt han svart strømpebukse og genser/topp under en farget kjole/seleskjørt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...