Gå til innhold

Hvilken diagnosegruppe får mest og lengst behandling i psykiatrien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Vil tro at psykoselidelser er prioritert. Men føler jeg selv gikk for lut og kaldt vann da jeg var førstegangs-syk. Bedre noen år etter da jeg fikk masse hjelp.

For det første handler det vel også mye om hva den enkelte persons definisjon på mye og lite hjelp er. 

Anonymkode: e7881...8bf

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Vil tro at psykoselidelser er prioritert. Men føler jeg selv gikk for lut og kaldt vann da jeg var førstegangs-syk. Bedre noen år etter da jeg fikk masse hjelp.

Jeg har fått hjelp hver gang jeg har trengt det etter jeg kom inn i psykiatrien og det er ikke få år. 

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis man ser bortifra innleggelser er det schizofreni som bruker mest ressurser? 

Anonymkode: e7881...8bf

Du spør altså om hvilke diagnoser som bruker mest polikliniske ressurser.

Det er utvilsomt affektive lidelser da de står for ca 2/3 av hele pasientmassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...