Gå til innhold

Innleggene mine blir slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror kanskje det blir oppfattet som spam. 

For øvrig skrev du i din forrige tråd at du har to valg og det er å dø en langsom død pga søvnmangel eller å ta livet ditt. 

Men er nok mye fordi du skriver så mye om det samme at det blir ansett som spam. Du fikk jo ene tråden din flyttet over til dagbok. 

Sommerblomsten9
ISW skrev (1 minutt siden):

Du bruker dette forumet på en destruktiv måte. Du bare raljerer i vei, leser ikke svarene dine, truer med selvmord og skriver samme problemstilling flere ganger om dagen. Her skal man få hjelp, ikke få utløp for frustrasjoner. 

Ja men hvordan hjelp da? Har tatt imot alle søvnråd jo. Og ja jeg har 2 valg : enten dø av søvnmangel eller gjøre det andre. Hvis legene ikke nå starter å hjelpe meg før jeg dør

Annonse

Sommerblomsten9 skrev (1 minutt siden):

Ja men hvordan hjelp da? Har tatt imot alle søvnråd jo. Og ja jeg har 2 valg : enten dø av søvnmangel eller gjøre det andre. Hvis legene ikke nå starter å hjelpe meg før jeg dør

Du sover ikke før du dropper hele problemstillingen rundt søvn. Du kan ikke tvinge deg selv til å sove og true deg selv med at du tar livet ditt hvis du ikke sover.

Sommerblomsten9
ISW skrev (2 minutter siden):

Du sover ikke før du dropper hele problemstillingen rundt søvn. Du kan ikke tvinge deg selv til å sove og true deg selv med at du tar livet ditt hvis du ikke sover.

Det er jo akkurat det jeg gjør. Og det hjelper ikke å droppe det heller, fordi helt siden den onsdagen i september så har jeg nesten ikke sovet. Og når jeg ikke har tenkt på søvn heller så har jeg enda ikke sovet. Så vet jeg har en sykdom fysisk som gjør at jeg ikke sover

Du får skrive mer konstruktivt, og ikke spamme, så blir det nok ikke slettet. Begrens deg litt så går det nok bra)

Ingen er tjent med at ett forum domineres av 1-3 personer som ikke klarer å stoppe med de samme problemene hele tiden. Du har lagd flere helt like tråder, og poster noe voldsomt. D har 535 poster og har vært her i 3 måneder. Alle de postene er stort sett om det samme.

Jeg sier ikke dette for å være slem, men det er ikke noe bra kotyme.

Anonymkode: b9fa9...ff7

Sommerblomsten9 skrev (22 minutter siden):

Du har fått så mange innlegg med så mange råd over så mange tråder over flere forum at det er faktisk litt respektløst ovenfor dem som har brukt av sin tid og energi på å hjelpe deg at du fortsatt står og sier "hva slags hjelp da?" og "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre". 

Anonymkode: f3982...60a

Sommerblomsten9
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har fått så mange innlegg med så mange råd over så mange tråder over flere forum at det er faktisk litt respektløst ovenfor dem som har brukt av sin tid og energi på å hjelpe deg at du fortsatt står og sier "hva slags hjelp da?" og "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre". 

Anonymkode: f3982...60a

Ja ja skal kontakte rask psykisk helse hjelp i kommunen. Eller ringe fastlegen eller legevakta . Skal jo gjøre det å snart

Annonse

Sommerblomsten9 skrev (11 minutter siden):

Det husker jeg ikke at jeg gjorde 

Du skrev om både det og selvmord. 

Det er lov å lufte selvmordstanker, men jeg oppfatter det mer som trusler og forsøk på å skape reaksjoner. Uansett har du fått tilbakemelding på at det blir for mye slikt og da har du muligheten til å ta det til deg og moderere deg selv. :)

Sommerblomsten9 skrev (6 timer siden):

Hva skriver jeg galt? Holdte meg ganske saklig og oppførte meg nå.

Du gjør to feil:

1. Du poster svært ofte innlegg som handler om det samme, uten at du følger opp svarene du får.

2. Du skriver ofte om selvmord. 

Pkt 1 kan du forsette med, men da på emnet som heter «Dagbok». Pkt 2 er det nulltoleranse for her på DOL, og den regelen må alle respektere og forholde seg til.  

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg blir også slettet hele tiden. Tror jeg slutter å være her for gidder ikke være et sted når det er sånn

Anonymkode: 935a4...87c

Hva skriver du om som gjør at du blir slettet da? 

Anonymkode: 54eb8...ded

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...