Gå til innhold

Dere som hører stemmer

Anbefalte innlegg

Har dere lyst til å forklare hvordan det er for dere og hvordan dere håndterer det? Har dere flere stemmer, er det ulike stemmer eller er det faste som dere kjenner igjen, er det snakking eller andre lyder også, er de konstante eller forsvinner de i perioder, hva sier de til dere? 

Om dere bruker medisin, hvilken har hatt best effekt for deg? Fjernet den stemmene helt?

Anonymkode: 8e457...b25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465405-dere-som-h%C3%B8rer-stemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marye skrev (53 minutter siden):

Fik en utrolig skummel stemme som kalte navnet mitt.

så jeg skiftet navn :)

Er det den eneste stemmen du har hørt? Jeg hører stemmer fra ulike hold hele tiden omtrent. Fra avdøde personer mest og de sier forskjellige ting, mest negative.

Anonymkode: 25d62...b96

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er det den eneste stemmen du har hørt? Jeg hører stemmer fra ulike hold hele tiden omtrent. Fra avdøde personer mest og de sier forskjellige ting, mest negative.

Ser du de også, siden du vet det er avdøde mennesker? Høres vondt ut uansett. 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja, ser dem også. 

Jeg hører som regel bare to. Før var det bare han ene, jeg vet ikke hvorfor hun andre kom. Av og til når jeg er skikkelig deprimert blir det flere, men da er det ikke alltid tydelig hva som blir sagt. De sier slemme ting til meg, kommenterer hva jeg gjør og gjør narr av det. Av og til mobber de meg sammen. Jeg har mange venner som er syke men jeg føler jeg er den eneste som har stemmer i hodet. Føler meg så alene. Skal begynne på medisiner snart men vet ikke hvilke. Jeg synes seroquel hjalp litt, men fikk så vonde bivirkninger at jeg måtte slutte.

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 18.24):

Jeg hører som regel bare to. Før var det bare han ene, jeg vet ikke hvorfor hun andre kom. Av og til når jeg er skikkelig deprimert blir det flere, men da er det ikke alltid tydelig hva som blir sagt. De sier slemme ting til meg, kommenterer hva jeg gjør og gjør narr av det. Av og til mobber de meg sammen. Jeg har mange venner som er syke men jeg føler jeg er den eneste som har stemmer i hodet. Føler meg så alene. Skal begynne på medisiner snart men vet ikke hvilke. Jeg synes seroquel hjalp litt, men fikk så vonde bivirkninger at jeg måtte slutte.

Hører du dem høyt sånn som du hører andre når de snakker? 

Jeg hører dem som stille stemmer som kommer utenfra inn i hodet. Nesten som tanker. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...