Gå til innhold

Bedringens vei av angst og depresjon

Anbefalte innlegg

angstfull1985

Hei alle som har eller har hatt angst og depresjon! Er på bedringens vei etter et tøft halvår med STERK angst og depresjon. Føler at nokon dager er overkommelige, mens andre er veldig tunge igjen. Nokon dager er eg bra første delen av dagen, og verre på kvelden osv. Er det slik det er å bli bra igjen? Føler eg hele tiden blir påmint om kor gale det har vert(nesten traumatisert av det) og kjenner heile følelsen i kroppen. Går dette over med tiden? Har aldri vert deprimert før. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465423-bedringens-vei-av-angst-og-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.kevincsnyder.com/what-success-really-looks-like/

har delt denne før, men synes den er så fin😊 Det går over. Jeg hadde en forferdelig periode for åtte år siden, men levde helt fint med det i sju år etterpå. Kunne tenke tilbake på det uten at det vekket angst og redsel for å bli så dårlig igjen. Nå er du helt i startfasen av bedringen, og nå er du på vei oppover, selvom du kan ha litt kjipe dager innimellom fortsatt.🤗

angstfull1985
Glitter skrev (18 timer siden):

Det er normalt at det skifter slik når man er på bedringens vei. :) Snakket faktisk med min behandler om det i dag, for har selv begynt å komme i den fasen virker det som. 

Håper du har helt rett! 🙂 Ekkelt dette her!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...