AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg vet det har vært mange spørsmål om medisiner og søvn. Også et par fra meg. Jeg var hun som spurte om truxal og prolaktin blant annet. (Etter tips om truxal her). lang historie kort: Kptsd, dissosiasjon, spiseforstyrrelse (normalvektig nå). Hypotyreose. (Muligens litt underdosert). RLS- rastløse bein arvelig grad. Gen som gjør SSRI uaktuelt. Viktig for meg å få kjøre bil. Seroquel virket på søvn men måtte gjøres om til depot pga RLS. Da forsvant den hjelpen. Kan kun ta 25mg, men hjelper ikke nok. Får ikke ta 1 imovane og 1 vival daglig og kjøre, så har mange dager med særs lite søvn. Har prøvd mye. Melatonin funket ikke. Den allergimedisinen kunne jeg heller ikke ta, for ilag med andre medisiner jeg står på får man ikke kjøre på det. Remeron virket ikke. Husker ikke hva mer jeg har prøvd. Det eneste som i mange år fungerte var å få ta 1 imovane daglig og samtidig kunne ta 1 vival daglig. Pluss litt seroquel. Men pga strenge regler for å få kjøre bil føler jeg meg sjakk matt. (uten å nevne doser tar jeg nå på kveld (de dagene uten imovane i tillegg) seroquel depot. Liten dose seroquel vanlig. Minipress. (Mareritt) Truxal. Pramiprexole (urolige bein). Første skritt jeg trenger hjelp til er innsovningen. Og deretter å sove nok utover natten. Men får jeg en god innsovning kan det hjelpe meg langt på vei. Noen som har noen råd? Anonymkode: a4980...9a5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465425-s%C3%B8vn-og-medisiner-innsovning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.