Gå til innhold

Vanskelig dilemma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er innlagt for lungebetennelse. Barnefar er hjemme med og har omgangssyke med barna. Han vil nå at jeg skal komme hjem og hjelpe. Hva skal jeg gjøre? Mener dere at jeg bør skrive meg ut for å trå til eller er det han som er egoistisk? 

Anonymkode: f9a28...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er innlagt for lungebetennelse.

Hvis du ikke er Covid-smittet og ikke har noen annen sykdom (som f.eks. alvorlig astma), blir du nok ikke værende på sykehuset med "bare" lungebetennelse et minutt lenger enn de synes det er nødvendig. Så jeg ville nok blitt så lenge legen tilrår det. De fleste blir vel skrevet ut når de ser at medisinen virker?

 Jeg føler selvsagt med barnefar, omgangssyke er kjempeslitsomt. Man trenger ikke være egoistisk for å føle at det er veldig vanskelig. Heldigvis går det fort over. Har dere friske besteforeldre i nærheten, er det en typisk anledning til å be pent om hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe dilemma egentlig. Å være syk så man blir innlagt på sykehus trumfer det kjipe med å være hjemme med unger og omgangssyke. Det er jo dritkjipt, men han overlever det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...