AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Hei, Jeg har ingen psyk. diagnose, men jeg har i over en måned brukt store mengder smertestillende på grunn av voldsomme migreneanfall. Det er snakk om medisiner nesten hver eneste dag som er foreskrevet av lege eller fått på legevakt, alt fra Ibux og hele rekka opp til morfin. I tillegg har jeg tar Sobril i en og en halv uke, 10 mg x2. I går begynte jeg å trappe ned og skal ta 1x10 mg i en uke på kveld før jeg kutter dem ut. Dette fordi migrenen var utløst av en situasjonsbetinget psykisk stor påkjenning. Heldigvis har migrenen endelig sluppet taket, og jeg har tatt veldig lite smertestillende de siste dagene. Problemet er at jeg var ganske irritabel i går. Og i natt lå jeg i halvsøvne med katastrofetanker. Da jeg endelig sovnet ordentlig igjen, hadde jeg horrible mareritt. Og i dag er jeg skikkelig, SKIKKELIG irritert!! Null tålmodighet og kort lunte. Jeg kjenner ikke igjen meg selv! Hva er dette? Bivirkninger av Sobril eller abstinenser?? Anonymkode: 8a9ee...d51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465453-merkelige-reaksjoner-pga-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.