Gå til innhold

Merkelige reaksjoner pga medisiner?

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har ingen psyk. diagnose, men jeg har i over en måned brukt store mengder smertestillende på grunn av voldsomme migreneanfall. Det er snakk om medisiner nesten hver eneste dag som er foreskrevet av lege eller fått på legevakt, alt fra Ibux og hele rekka opp til morfin. I tillegg har jeg tar Sobril i en og en halv uke, 10 mg x2. I går begynte jeg å trappe ned og skal ta 1x10 mg i en uke på kveld før jeg kutter dem ut. Dette fordi migrenen var utløst av en situasjonsbetinget psykisk stor påkjenning.

Heldigvis har migrenen endelig sluppet taket, og jeg har tatt veldig lite smertestillende de siste dagene. Problemet er at jeg var ganske irritabel i går. Og i natt lå jeg i halvsøvne med katastrofetanker. Da jeg endelig sovnet ordentlig igjen, hadde jeg horrible mareritt. Og i dag er jeg skikkelig, SKIKKELIG irritert!! Null tålmodighet og kort lunte. Jeg kjenner ikke igjen meg selv! Hva er dette? Bivirkninger av Sobril eller abstinenser??

Anonymkode: 8a9ee...d51

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465453-merkelige-reaksjoner-pga-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...