Gå til innhold

Hvilke forum sjekker du oftest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går inn på "siste innlegg" uavhengig av forum, og velger ut de tråder som kunne interessere. Mange blir valgt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Jeg går inn på "siste innlegg" uavhengig av forum, og velger ut de tråder som kunne interessere. Mange blir valgt bort.

Jeg gjør som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (54 minutter siden):

Jeg går inn på "siste innlegg" uavhengig av forum, og velger ut de tråder som kunne interessere. Mange blir valgt bort.

 

påskelilje skrev (52 minutter siden):

Jeg gjør som deg. 

Sånn gjør jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er mest innom åpent forum. 

Anonymkode: ea61a...589

Jeg har valgt bort Psykiatri / Autisme i min visningsliste så jeg ser alle de andre, men det hender jeg stikker innom psykiatri for å se om det er noen interessante tråder der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liviane

Jeg er mest på Psykiatri og Åpent. Hender jeg titter innom de andre forumene når jeg ser det er nye innlegg der, men det er "uregelmessig". Dagbok holder jeg meg som regel unna, men det hender av og til at jeg er innom der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Jeg går også inn på siste innlegg og blar meg nedover og går inn p det jeg føler er interessant. Jeg har ikke skjult noen underforumer heller, men er nok mest inne på åpent, psykiatri og dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Psykiatri, åpent og dagbok. Men dukker det opp tråder andre steder kan jeg gå inn der også. 

Hvor finner man dagbok? Jeg har søkt både på temalisten og på søk, men finner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Babette skrev (Akkurat nå):

Hvor finner man dagbok? Jeg har søkt både på temalisten og på søk, men finner det ikke.

Den ligger midt imellom "barn og familie" og "gynekologi og graviditet " på temaoversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (3 minutter siden):

Den ligger midt imellom "barn og familie" og "gynekologi og graviditet " på temaoversikten.

Takk skal du ha. Jeg ser at den kun er tilgjengelig for medlemmer og at man må være innlogget for å få den opp, det var årsaken til at jeg ikke fant den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hattifnattus
Babette skrev (2 minutter siden):

Takk skal du ha. Jeg ser at den kun er tilgjengelig for medlemmer og at man må være innlogget for å få den opp, det var årsaken til at jeg ikke fant den.

Ja det stemmer. Jeg tror det handlet om at det føltes litt tryggere at ikke alle hadde tilgang til det underforumet, og måtte ha et visst antall innlegg ( tror det er 75 ) for å få det synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Babette skrev (4 minutter siden):

Takk skal du ha. Jeg ser at den kun er tilgjengelig for medlemmer og at man må være innlogget for å få den opp, det var årsaken til at jeg ikke fant den.

Men er ikke du et innlogget medlem når du skriver her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (57 minutter siden):

Men er ikke du et innlogget medlem når du skriver her da?

Jo når jeg skriver, ikke når jeg bare leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (8 timer siden):

Jeg går inn på "siste innlegg" uavhengig av forum, og velger ut de tråder som kunne interessere. Mange blir valgt bort.

Jeg også, men har blokkert «dagbok» og «autisme». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (19 minutter siden):

Jeg også, men har blokkert «dagbok» og «autisme». 

Å blokkere autismeforumet skjønner jeg godt, utifra hvor negativt og masete det var  i starten, men hvorfor har du skjult dagbokforumet?

Er ikke kritikk altså, jeg er bare nysgjerrig 🙈

Anonymkode: ef881...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Å blokkere autismeforumet skjønner jeg godt, utifra hvor negativt og masete det var  i starten, men hvorfor har du skjult dagbokforumet?

Er ikke kritikk altså, jeg er bare nysgjerrig 🙈

Anonymkode: ef881...f7b

Jeg er her for diskusjonenes del, og liker å diskutere både det av mer eller mindre alvorlig art, men liker diskusjonene. Jeg har ikke noe å bidra med til de som trenger å bruke DOL som «privat» dagbok. Før jeg blokkerte «dagbok» og «autisme» syns jeg «siste innlegg» druknet i flommen av innlegg fra disse to, og jeg trives derfor bedre når jeg slipper å lese alle disse innleggene. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Jeg er her for diskusjonenes del, og liker å diskutere både det av mer eller mindre alvorlig art, men liker diskusjonene. Jeg har ikke noe å bidra med til de som trenger å bruke DOL som «privat» dagbok. Før jeg blokkerte «dagbok» og «autisme» syns jeg «siste innlegg» druknet i flommen av innlegg fra disse to, og jeg trives derfor bedre når jeg slipper å lese alle disse innleggene. 

Aha, skjønner :) 

Anonymkode: ef881...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...