Gå til innhold

Hvorfor går damer med stringtruser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er både uhygienisk og svært stygt. En tråd i ræva liksom.

 

🤔

Anonymkode: c287e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er både uhygienisk og svært stygt. En tråd i ræva liksom.

 

🤔

Anonymkode: c287e...87a

For ikke å få synlig skille utenpå bukser og skjørt.

 

Jeg brukte slike på nittitallet, og syntes da det var både pent og behagelig. Nå kan jeg ikke tenke meg å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (2 timer siden):

For ikke å få synlig skille utenpå bukser og skjørt.

 

Jeg brukte slike på nittitallet, og syntes da det var både pent og behagelig. Nå kan jeg ikke tenke meg å bruke det.

Jeg tror tidspunktet for når menn går over fra å bruke boxer til å bruke hvite underbukser med åpning foran sammenfaller med tidspunktet kvinner går fra string til Sloggi. 

Jeg bruker fortsatt boxer, men tenker jeg må slutte med det når jeg passerer 50 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (10 minutter siden):

Jeg tror tidspunktet for når menn går over fra å bruke boxer til å bruke hvite underbukser med åpning foran sammenfaller med tidspunktet kvinner går fra string til Sloggi. 

Jeg bruker fortsatt boxer, men tenker jeg må slutte med det når jeg passerer 50 😅

Jeg bruker ganske så komfortable underbukser til hverdags, men grensen går ved Sloggi ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker ganske så komfortable underbukser til hverdags, men grensen går ved Sloggi ;) 

Noe som faktisk er sant - er at jeg fikk 2 stk megastore Sloggitruser av svigermor til jul 😄 😄 😄

Klarte jo å holde meg fra å gapskratte, men det var bare så vidt 😄

De skal gis videre til min mor, har bare glemt det de gangene hun har vært hos oss etter jul.

Vel er jeg passert 50,og bruker komfortable truser,  men altså - gigastore Sloggitruser bruker jeg ikke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liviane
ISW skrev (33 minutter siden):

Jeg tror tidspunktet for når menn går over fra å bruke boxer til å bruke hvite underbukser med åpning foran sammenfaller med tidspunktet kvinner går fra string til Sloggi. 

Jeg bruker fortsatt boxer, men tenker jeg må slutte med det når jeg passerer 50 😅

 

Ekstra skrev (22 minutter siden):

Jeg bruker ganske så komfortable underbukser til hverdags, men grensen går ved Sloggi ;) 

 

påskelilje skrev (17 minutter siden):

Noe som faktisk er sant - er at jeg fikk 2 stk megastore Sloggitruser av svigermor til jul 😄 😄 😄

Klarte jo å holde meg fra å gapskratte, men det var bare så vidt 😄

De skal gis videre til min mor, har bare glemt det de gangene hun har vært hos oss etter jul.

Vel er jeg passert 50,og bruker komfortable truser,  men altså - gigastore Sloggitruser bruker jeg ikke 😄

Hehe, skjønner virkelig ikke "motstanden" deres ang Sloggi. Det virker som om dere har en oppfatning av at Sloggi-truser bare er sånn gedigne truser som bestemødre gikk med i gamle dager, noe ala mamelukker omtrent! 😅 Men som Sloggi-bruker selv (nei, jeg skammer meg ikke over det 😂) kan jeg ha gleden av å opplyse dere om at "Sloggi" bare er et merkenavn. De selger undertøy som BH-er og truser, og de kommer i alle fasonger. Jeg kan fremdeles ikke sette inn linker her av en merkelig grunn, men hvis dere tar et kjapt google-søk på egenhånd så ser dere at trusene deres finnes i alt fra gedigne maxitruser til string! De er tettsittende og gode og elastiske. 😊

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var forlovet med ei som brukte stringtruser. Jeg syntes det var så turn off, men ville hun gå i vanlige truser for min skyld? Nei.

For en dårlig ide det er. En truse bør nå dekke rumpesprekken i hvert fall. Apropros tråden om fyldige damer med trange skjørt og topper, så tipper jeg hun den originale posteren skrev om brukte stringtruser.

Anonymkode: c287e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går mest med string fordi jeg synes det er det mest behagelige. Hipster string eller vanlig string fra Change.

Anonymkode: 405b0...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stringtruser for det meste jeg. Går mye i treningstights istedetfor joggebukser og det ser ikke så bra ut med vanlige truser.

Men bruker jo ikke sånne g-strenger da. Det tror jeg de fleste har sluttet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 50+ og har ikke brukt annet enn stringtruser de siste 25 årene. Komfortabelt og flatterende. Vesentlig med god passform og materiale, da. 

Anonymkode: c69c7...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr trusene mine sjøl og vi snakker ikke string nei! Jeg liker truser som dekker rumpeballene, holder seg på plass og går opp til midja, skikkelige bestemorstruser her altså! I alskens farger og mønstre - biler, traktorer, blomster, prikker, harepus - you name it! Mannen bryr seg lite (jeg syr hans boksere også og han har et brokete utvalg...) og sier det ikke spiller noen rolle hvordan trusene mine ser ut så lenge han får ta dem av meg. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane

Tenker litt at det man på en måte er vant med velger en nesten ubevisst videre også. Da jeg var ungdom var det ikke noe som het stringtruser (meg bekjent i alle fall). Hadde og har liksom ikke noe behov for å gå over til stringtruser i voksen alder heller. Synes som en annen her at det virker litt uhygienisk å ha en remse "trykket opp i analen" (😆), og har tenkt at det også må være ubehagelig å gå med. Men sånn er det nok ikke siden så mange velger det. Hvis min teori om at man ofte bruker det man er vant med stemmer, så ser jeg for meg at jenter som er unge i dag og bruker string vil komme til å bruke det også når de havner på gamlehjemmet, men kan jo fort bli upraktisk da 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liviane skrev (11 minutter siden):

Tenker litt at det man på en måte er vant med velger en nesten ubevisst videre også. Da jeg var ungdom var det ikke noe som het stringtruser (meg bekjent i alle fall). Hadde og har liksom ikke noe behov for å gå over til stringtruser i voksen alder heller. Synes som en annen her at det virker litt uhygienisk å ha en remse "trykket opp i analen" (😆), og har tenkt at det også må være ubehagelig å gå med. Men sånn er det nok ikke siden så mange velger det. Hvis min teori om at man ofte bruker det man er vant med stemmer, så ser jeg for meg at jenter som er unge i dag og bruker string vil komme til å bruke det også når de havner på gamlehjemmet, men kan jo fort bli upraktisk da 😉 

Nja, det tror jeg ikke for egen del. Det er ubehagelig å ligge i sengen i bare stringtrusen. Når jeg ikke sover i min egen seng, feks på sykehus, så sover jeg ikke naken og da bruker jeg vanlige truser. :)

Synes forøvrig ikke at stringtrusen er såpass inni rumpa at den ligger inntil analen. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Glitter skrev (6 minutter siden):

Nja, det tror jeg ikke for egen del. Det er ubehagelig å ligge i sengen i bare stringtrusen. Når jeg ikke sover i min egen seng, feks på sykehus, så sover jeg ikke naken og da bruker jeg vanlige truser. :)

Synes forøvrig ikke at stringtrusen er såpass inni rumpa at den ligger inntil analen. 😅

Tullet jo litt da, både med det om gamlehjemmet og formuleringen "opp i analen". Men de ligger jo inntil analen? Jeg sover for øvrig aldri uten truse. Vet mange gjør det, men synes det virker uhygienisk det også. 

Glitter skrev (2 timer siden):

Bruker stringtruser for det meste jeg. Går mye i treningstights istedetfor joggebukser og det ser ikke så bra ut med vanlige truser.

Men bruker jo ikke sånne g-strenger da. Det tror jeg de fleste har sluttet med. 

Hva er forresten forskjellen på g-streng og string? For meg ser de helt like ut. Nei, truser er ikke det jeg bryr meg mest om akkurat. 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (7 minutter siden):

Tullet jo litt da, både med det om gamlehjemmet og formuleringen "opp i analen". Men de ligger jo inntil analen? Jeg sover for øvrig aldri uten truse. Vet mange gjør det, men synes det virker uhygienisk det også. 

Hva er forresten forskjellen på g-streng og string? For meg ser de helt like ut. Nei, truser er ikke det jeg bryr meg mest om akkurat. 

Åja, hehe. 

G-streng er jo bare en slik tråd, og den gnager der det ikke skal gnage. En vanlig stringtruse har mer stoff, og går ikke helt inn i rompa. :) Jeg vet ikke om det egentlig er et skille på de to ordene, men det er slik jeg skiller det i hvert fall.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (4 timer siden):

Jeg bruker fortsatt boxer, men tenker jeg må slutte med det når jeg passerer 50 😅

Du skal begynne å bruke truser med gylf når du er 50? Hvorfor da? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er både uhygienisk og svært stygt. En tråd i ræva liksom.

🤔

Anonymkode: c287e...87a

Du mener stringtruser mer mer uhygieniske enn vanlige truser? Uavhengig av alle andre faktorer, som kroppsstørrelse og funksjoner? Hvordan begrunner du dét?

Som Ekstra sier handler nok preferansen om at man ikke ønsker synlig kanter på utsiden av bukse/skjørt, evt at det er en vane og noe man liker bedre å ha på enn alternativene. Selv bruker jeg fremdeles string innimellom og er neppe alene om det, utvalget i undertøysbutikker tatt i betraktning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (1 time siden):

Jeg sover for øvrig aldri uten truse. Vet mange gjør det, men synes det virker uhygienisk det også. 

Jeg sover helst naken jeg, liker ikke at det er noe som klemmer noe sted når jeg skal sove. :) Skifter jo på sengen med jevne mellomrom og slenger dynene nedover fotenden med den siden som har vært mot oss om natten opp hver dag, slik at både dyner og madrasser/laken luftes godt i 15-17 timer. Skulle det bli synlige flekker så bytter jeg laken, det er ikke verre enn det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg sover helst naken jeg, liker ikke at det er noe som klemmer noe sted når jeg skal sove. :) Skifter jo på sengen med jevne mellomrom og slenger dynene nedover fotenden med den siden som har vært mot oss om natten opp hver dag, slik at både dyner og madrasser/laken luftes godt i 15-17 timer. Skulle det bli synlige flekker så bytter jeg laken, det er ikke verre enn det. :) 

Det er jo også anbefalt for kvinner å sove uten truse for å lufte underlivet. Jeg takler ikke klær på når jeg sover og særlig ikke truse og BH. Da sliter jeg skikkelig med å sove.

Anonymkode: 405b0...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...