Gå til innhold

Ingen sex på 28 år.


erik123

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

du drar til køben, oslo, stockholm eller logger deg inn på nettsider og avtaler treff med damer som driver med dette. Du får jo lov til å ha noe på si så ser ikke problemet. Å leve med noe på si er jo noe helt annet, der må du ta mer tak i din egen situasjon enn å dyrke offerrollen som du gjør nå. 

Anonymkode: f3ae2...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

erik123 skrev (På 1.3.2022 den 22.32):

hun hater fysisk kontakt (synes jeg er avskyelig) ,Vi hadde sex kun for å få unger, så ble det slutt. Kona mi er fornøyd med situasjonen, hun har ikke behov for fysisk kontakt. Terapauten  råder meg til å bli i forholdet, da jeg ikke har noe sosialt nettverk. Har ingen venner. En annen behandler mente at jeg kanskje fikk det bedre hvis jeg flyttet, men i samme by. Jeg er livredd for å bli enda mer ensom. Sliter med depresjoner og selvmordstanker. 

Jeg mener ikke å være veldig slem når jeg skriver dette, men hvis du oppfører deg likt i den virkelige verden som du gjør her inne, inkludert med kona di og folk rundt deg, så kan jeg på en måte forstå at du verken har venner eller har sex.

Her inne skriver du forskjellige ting i forskjellige tråder, du oppfører deg respektløst og går til personangrep, du er ekstremt bombastisk, og kommuniserer ikke på en god måte. Ofte gjenspeiler oppførselen på et forum personligheten man ellers har også.

Ofte består veien til bedring av å gå litt i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (4 timer siden):

Jeg mener ikke å være veldig slem når jeg skriver dette, men hvis du oppfører deg likt i den virkelige verden som du gjør her inne, inkludert med kona di og folk rundt deg, så kan jeg på en måte forstå at du verken har venner eller har sex.

Her inne skriver du forskjellige ting i forskjellige tråder, du oppfører deg respektløst og går til personangrep, du er ekstremt bombastisk, og kommuniserer ikke på en god måte. Ofte gjenspeiler oppførselen på et forum personligheten man ellers har også.

Ofte består veien til bedring av å gå litt i seg selv.

Nå var du ondskapsfull og full av fordommer. Kom med eksempler på hva jeg har strevet som har såret deg! Det er ingen ting. Du vet ikke hva jeg strever med, gjør narr av folk som sliter psykisk, skam deg. Du har greid å ødelegge dagen for meg. Jeg har slitt med depresjoner i over 25 år og har det ikke bra, Så kommer du med en slik kommentar. Jeg har ikke skrevet noe på forumet som er galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (6 minutter siden):

Nå var du ondskapsfull og full av fordommer. Kom med eksempler på hva jeg har strevet som har såret deg! Det er ingen ting. Du vet ikke hva jeg strever med, gjør narr av folk som sliter psykisk, skam deg. Du har greid å ødelegge dagen for meg. Jeg har slitt med depresjoner i over 25 år og har det ikke bra, Så kommer du med en slik kommentar. Jeg har ikke skrevet noe på forumet som er galt. 

Altså, jeg gidder ikke sy puter under armene på deg selv om du har en depresjon. Du framstår slik jeg beskriver, og jeg er ærlig. Kanskje brutalt ærlig. 

Men nå gjør du som du så ofte gjør: Tar en offerrolle og mener at vi er slemme med deg. Akkurat som kona di er slem med deg som ikke har sex med deg og verden er dum som ikke vil være venn med deg.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja
ISW skrev (3 minutter siden):

Altså, jeg gidder ikke sy puter under armene på deg selv om du har en depresjon. Du framstår slik jeg beskriver, og jeg er ærlig. Kanskje brutalt ærlig. 

Men nå gjør du som du så ofte gjør: Tar en offerrolle og mener at vi er slemme med deg. Akkurat som kona di er slem med deg som ikke har sex med deg og verden er dum som ikke vil være venn med deg.

Enig. Og jeg skulle ønske han kunne stoppe opp og reflektere over det du skriver til han, for det er jo et forsøk på å hjelpe han til å se noe han åpenbart ikke ser selv. Han har gode muligheter til å endre seg og slutte å støte folk vekk fra seg hvis han bare vil -  men det krever at han er villig til å lytte tll de brutalt ærlige tilbakemeldinger han har fått og ikke gå i forsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurja skrev (18 minutter siden):

Enig. Og jeg skulle ønske han kunne stoppe opp og reflektere over det du skriver til han, for det er jo et forsøk på å hjelpe han til å se noe han åpenbart ikke ser selv. Han har gode muligheter til å endre seg og slutte å støte folk vekk fra seg hvis han bare vil -  men det krever at han er villig til å lytte tll de brutalt ærlige tilbakemeldinger han har fått og ikke gå i forsvar. 

At du ikke liker det jeg skriver er ditt problem. At du rakker ned på andre er utrolig dårlig gjort. Og det er blank løgn at jeg ikke tar til meg råd. Og en ting til: Du vet ingen ting om kona mi eller meg, du bare synser. Jeg er ikke et offer. Men at du gjør narr av folk som hele livet har slitt med depresjoner, skal du ha kred for. Det er flott oppførsel. Og du vet ingen ting om jeg har endret meg! Slutt å ilegge meg holdninger jeg ikke har. Dette er for alvorlig til å bli gjort narr av. Det er ikke slik vi opptrer på forumet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (32 minutter siden):

Altså, jeg gidder ikke sy puter under armene på deg selv om du har en depresjon. Du framstår slik jeg beskriver, og jeg er ærlig. Kanskje brutalt ærlig. 

Men nå gjør du som du så ofte gjør: Tar en offerrolle og mener at vi er slemme med deg. Akkurat som kona di er slem med deg som ikke har sex med deg og verden er dum som ikke vil være venn med deg.

Du har ingen ting å komme med, bare løgnaktige påstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja
erik123 skrev (Akkurat nå):

At du ikke liker det jeg skriver er ditt problem. At du rakker ned på andre er utrolig dårlig gjort. Og det er blank løgn at jeg ikke tar til meg råd. Og en ting til: Du vet ingen ting om kona mi eller meg, du bare synser. Jeg er ikke et offer. Men at du gjør narr av folk som hele livet har slitt med depresjoner, skal du ha kred for. Det er flott oppførsel. Og du vet ingen ting om jeg har endret meg! Slutt å ilegge meg holdninger jeg ikke har. Dette er for alvorlig til å bli gjort narr av. Det er ikke slik vi opptrer på forumet! 

Jeg prøver bare å hjelpe, men jeg innser at jeg skal trekke meg. Det er trist at du oppfatter mine svar som du gjøre. Hilsen en som selv har slitt med depresjon siden barndommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 minutter siden):

Du har ingen ting å komme med, bare løgnaktige påstander. 

Jeg er enig med Hurja - ingen vits å diskutere mer med deg.

Men som en liten opplysning: Du og Hurja har skrevet like mange innlegg. Hun har 137 likes, du har 11. Det bør fortelle deg litt om hvem som argumenterer mest relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å leve i et forhold uten sex er tøft.

Det å forsøke å bryte ut og skape et liv for seg selv er tøft.

Uansett hva du velger så vil valget være vanskelig. Det er opp til deg hvilken form for vanskelig du ønsker å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 timer siden):

Jeg er enig med Hurja - ingen vits å diskutere mer med deg.

Men som en liten opplysning: Du og Hurja har skrevet like mange innlegg. Hun har 137 likes, du har 11. Det bør fortelle deg litt om hvem som argumenterer mest relevant.

Flott at du gjør narr av meg, du bør hedres. Så hva har jeg gjort deg for at du er så hatisk? Du bør komme med en god grunn. Meg bekjent har vi intet uoppgjort. At du håner meg for få likes sier det meste om deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 timer siden):

Det å leve i et forhold uten sex er tøft.

Det å forsøke å bryte ut og skape et liv for seg selv er tøft.

Uansett hva du velger så vil valget være vanskelig. Det er opp til deg hvilken form for vanskelig du ønsker å ha.

Ja det er utrolig vanskelig, det blir ikke bra samme hva jeg gjør. Terapauten min rådet meg til å bli i forholdet, da jeg ikke har noe sosialt nettverk. Men det hadde sikkert vært bra for meg å få bo alene en stund. Men det er også barn å ta hensyn til. Deres mening teller mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (3 minutter siden):

Ja det er utrolig vanskelig, det blir ikke bra samme hva jeg gjør. Terapauten min rådet meg til å bli i forholdet, da jeg ikke har noe sosialt nettverk. Men det hadde sikkert vært bra for meg å få bo alene en stund. Men det er også barn å ta hensyn til. Deres mening teller mye. 

Hvorfor bytter du ikke terapaut? Og siden dette har vedvart i 28 år så lurer jeg på hva poenget med denne tråden er om du ikke har noen planer om å endre på situasjonen?

Anonymkode: 16575...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor bytter du ikke terapaut? Og siden dette har vedvart i 28 år så lurer jeg på hva poenget med denne tråden er om du ikke har noen planer om å endre på situasjonen?

Anonymkode: 16575...adb

Jeg har planer om å endre på situasjonen. Så dette kan ende på to måter. Men hun har sagt klart i fra om at det ikke blir noen fysisk kontakt. Så da er det klart. Så får vi se hva jeg ender opp med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (41 minutter siden):

Ja det er utrolig vanskelig, det blir ikke bra samme hva jeg gjør. Terapauten min rådet meg til å bli i forholdet, da jeg ikke har noe sosialt nettverk. Men det hadde sikkert vært bra for meg å få bo alene en stund. Men det er også barn å ta hensyn til. Deres mening teller mye. 

Jo, det kan bli bra. Men det vil være vanskelig først. Så spørsmålet er om du er villig til å gå gjennom noe vanskelig for å så kanskje få det bra etterpå eller om du bare vil fortsette å ha det vanskelig.

Jeg kjenner ikke til alle detaljene rundt hvorfor din terapeut har rådet som han/hun har gjort, men i seg selv ser jeg ikke logikken i at du bør forbi i forholdet fordi du ikke har noe sosialt nettverk. Jeg ser rett og slett ikke sammenhengen mellom de to tingene. Det at du ikke har et sosialt nettverk burde jo egentlig gjøre det lettere for deg å gå, fordi da har du ikke et nettverk å bryte. Om du starter med å bygge kontakter og nettverk når du er i et dødt ekteskap eller om du starter å gjøre det når du er for deg selv burde vel i bunn og grunn være det samme?

Jeg forstår at det med barna veier tungt, men du trenger jo ikke flytte så langt at du mister kontakten med dem. Evt kan du bli i ekteskapet men finne kjærlighet/sex og sosialt nettverk andre steder for deg selv (jeg forsto din kone hadde sagt det var greit om du fikk sex andre steder). 

Uansett har du bare dette ene livet og det er ditt valg hva du ønsker å gjøre med det. Det betyr ikke at valgene alltid er enkle, men at de likevel er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (3 timer siden):

Ja det er utrolig vanskelig, det blir ikke bra samme hva jeg gjør. Terapauten min rådet meg til å bli i forholdet, da jeg ikke har noe sosialt nettverk. Men det hadde sikkert vært bra for meg å få bo alene en stund. Men det er også barn å ta hensyn til. Deres mening teller mye. 

Barna er vel voksne og lever sine egne liv. Jeg tror du ønsker endring men at du ikke våger. Det er ønsketenkning å tro at sex løser alle problemene. 

Anonymkode: 6ae5f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (59 minutter siden):

Hvorfor ikke kjøpe deg sex hvis det er redningen for livet ditt?

 

Det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (4 timer siden):

Flott at du gjør narr av meg, du bør hedres. Så hva har jeg gjort deg for at du er så hatisk? Du bør komme med en god grunn. Meg bekjent har vi intet uoppgjort. At du håner meg for få likes sier det meste om deg. 

Jeg hater ingen her inne. Heller ikke deg.

Men jeg stusser over en del ting du skriver. I en tråd har du null sexlyst pga antidepressiva. I en annen tråd vurderer du å kjøpe sex fordi du er desperat. Det henger ikke på greip.

I tillegg synes jeg du leter veldig etter sympati. Kona di er slem, vi her inne er slemme, verden er slem. Du har ikke krav på sex eller venner. Du gjør deg fortjent til det. Det framstår som om du gjør kona di til et mål du mener du har krav på. Det fungerer ikke sånn. Ingen skylder deg sex. 

Det jeg konkret er litt sur på deg for, er vrangforestillingen din om at verden blir utslettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...