Gå til innhold

Mange lettkrenkede folk her for tiden eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er forståelig at man blir krenket når anonyme brukere slår til. Mange skjuler seg bak anonymiteten og skriver uten helt å ta hensyn.(mange hyggelige anonyme også)

Men ja, det er jo mange her som har det vanskelig og da kan det være tøft å ta imot både konstruktiv og ikke konstruktiv kritikk.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det kan virke slik etter å ha lest en del tråder og innlegg her nå. Er det våren som gjør det? 😃

Anonymkode: f60d6...4bd

Ja må være våren. Vi er som noen våryre høns som blir i krigsstien når parringssesongen kommer å vi må kjempe og sloss for å få parra oss

Anonymkode: c5f3d...ab2

AnonymBruker
Fru2020 skrev (13 minutter siden):

Jeg synes det er forståelig at man blir krenket når anonyme brukere slår til. Mange skjuler seg bak anonymiteten og skriver uten helt å ta hensyn.(mange hyggelige anonyme også)

Men ja, det er jo mange her som har det vanskelig og da kan det være tøft å ta imot både konstruktiv og ikke konstruktiv kritikk.

Nå tenkte ikke jeg bare på anonyme da. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja må være våren. Vi er som noen våryre høns som blir i krigsstien når parringssesongen kommer å vi må kjempe og sloss for å få parra oss

Anonymkode: c5f3d...ab2

Okei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...