Gå til innhold

Planer for helgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hattifnattus

Så trivelig med hyttetur! :)

Her har jeg ingen andre planer en litt husarbeid og matlaging. Kanskje jeg setter igang et bakeprosjekt eller noe. Ellers skal jeg se litt på serier og lese teori :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme på permisjon så skal gjøre husarbeid, støvsuge, vaske klær og sånt kjedelig. Også tenkte jeg begynne på en ny serie på netflix. Og i morgen tenkte jeg gå en lengre tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg skal på hyttetur og drar snart :)

Anonymkode: f363c...e4b

Kos deg hyttetur! :)

Jeg har planer om å få begynt å rydde kraftig i bokhyllene mine, få sydd en genser jeg omsider har fått tak i kontraststoff til, kose med gubben, lese litt og så har jeg meldt meg på nok et virtuelt løp til inntekt for Ukraina, via norske Røde Kors denne gangen, blir antagelig så jeg løper i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg skulle ha vært på vinterens skitur nå... med slalåm i dag og langrenn i morgen... men så fikk dattera korona, og jeg måtte bli hjemme 😥 Mannen hadde allerede reist på forhånd, så han fikk drømmedag i bakken i dag, men selvsagt med stort minus når jeg ikke var med 😳😁😮

Så, i stedet ble det full dag på jobb i går og halv dag i dag, og så hadde jeg en lang tur i skogen her, alene. Nydelig vær, jeg koste meg 😊 Nå har dattera og jeg spist taco og har ikke videre planer for kvelden.

Resten av helga avhenger av om jeg blir smittet eller ikke. Hvis jeg er negativ i morgen, skal jeg trene en lang god økt. Og få ryddet ut av skap og skuffer på badet. Jeg så en episode av Rydderevolusjonen i går, og ble litt inspirert!!! 

Forhåpentligvis blir det en skogstur til på søndag, vi får se 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God hyttetur!

Jeg har vært mye ute i det fine været de siste dagene og nå er jeg skikkelig kaldt og ligger under pleddet m et glass vin og tv. -Håper ikke jeg brygger på noe.  

Ellers i helgen rollekonflikt om pent vær og hyggelig selskap kontra jobb som henger over meg. 

Fredag er definitivt ukens beste dag her. God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få kommet meg på biblioteket I morgen også skal jeg forhåpentligvis få motivert meg til å dra og prøve Hoka-sko for å se om de er noe for meg. Er på utkikk etter nye hverdagssko med god demping. 

Ellers blir det egentlig litt likt som alle dager. Gåtur, trening, matlaging. Det trengs å støvsuges her da, men enn så lenge sliter jeg med å komme i gang med slike ting. 

Så skal jeg pakke på søndag da jeg har en planlagt innleggelse på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer for helgen. Var på teater i går så det blir det. Tenker å gjøre litt husarbeid. Så har jeg alltid en spakveld på lørdagene med ansiktsmaske og hårmaske og diverse. Blir nok en halvflaske vin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Det ble ei lang god økt på trening, samt litt rydding  på badet. Men så:

Jeg fikk støvsuget og rengjort bilen skikkelig i dag! Leeeeenge siden sist 😳, snakker om måneder her 😳😳😳 Herlig med rein bil! Og det er jo nesten litt gøy mens jeg holder på 😁

Dattera og jeg så to filmer sammen i kveld - det var veldig fint! Og jeg fremdeles smittefri 😮😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det allerede søndag. Skal si helgen har gått fort! Men heldigvis mesteparten av søndagen igjen. :) Hittil har helgen bydd på venninnemiddag og i går en deilig, lang skogstur med bål og pølser i fantastisk sol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

I dag har jeg og mannen gått tur i solskinn, og vi satt ute med foreldrene min etterpå i sola :) Det er herlig når det er så fint vær ute, måtte det vare en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...