Gå til innhold

Hvilken treningsklokke har du?


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huawei GT2, ypperlig! Veldig lett å betjene, er koblet til en app på mobilen og ikke minst er den fin å se på. :) Har hatt Garmin Vivomove, synes den var vanskelig å betjene og strevde mye med å få den til faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (1 time siden):

Huawei GT2, ypperlig! Veldig lett å betjene, er koblet til en app på mobilen og ikke minst er den fin å se på. :) Har hatt Garmin Vivomove, synes den var vanskelig å betjene og strevde mye med å få den til faktisk.

Funker den godt på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (6 timer siden):

Funker den godt på trening?

For meg gjør den det, jeg driver mest med løping da. Men det virker som du er på et helt annet nivå på trening enn meg så om den vil være god nok for deg vet jeg ikke. Den har kommet høyt i tester av treningsklokker da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (6 timer siden):

Jeg har en Garmin Vivomove hr som jeg liker godt. Den har ikke mange funksjoner, men passer til mitt bruk.

Den har jeg hatt, synes den var vanskelig å bruke og å endre innstillinger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Har en polar m430. Den fungerer fint til mitt bruk. 

Er den korrekt med målingene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Er den korrekt med målingene? 

Den er ganske korrekt utifra det jeg har erfart. Det som er viktig å huske på,  er å stramme den litt når en trener, så klokka sitter godt inntil huden.  Dette for at den lettere skal kunne måle pulsen.  

Dessuten så liker jeg servicen til Polar. Har hatt flere Polar klokker og 2 ganger har det blitt noe galt med de etter ca 2 år. Da har det ikke vært noe diskusjon og jeg har fått ny klokke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Den er ganske korrekt utifra det jeg har erfart. Det som er viktig å huske på,  er å stramme den litt når en trener, så klokka sitter godt inntil huden.  Dette for at den lettere skal kunne måle pulsen.  

Dessuten så liker jeg servicen til Polar. Har hatt flere Polar klokker og 2 ganger har det blitt noe galt med de etter ca 2 år. Da har det ikke vært noe diskusjon og jeg har fått ny klokke. 

Takk for tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Den er ganske korrekt utifra det jeg har erfart. Det som er viktig å huske på,  er å stramme den litt når en trener, så klokka sitter godt inntil huden.  Dette for at den lettere skal kunne måle pulsen.  

Dessuten så liker jeg servicen til Polar. Har hatt flere Polar klokker og 2 ganger har det blitt noe galt med de etter ca 2 år. Da har det ikke vært noe diskusjon og jeg har fått ny klokke. 

Bruker du pulsbelte i tillegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Bruker du pulsbelte i tillegg? 

Nei. Til mitt bruk så holder det og bare bruke klokka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Polar Vintage M. Den funker fint, men håndleddsmåleren er ikke bra. Den viser alltid lavere puls enn jeg faktisk har. Bruker pulsbelte når jeg trener. 

Så er det noe feil med akkurat min klokke da det ikke funker å få den synkronisert med appen. Det gikk et par ganger etter å ha hatt den til reparasjon, men nå er det tilbake til at det ikke går. Så får ikke sett på grafer mtp trening, søvn etc. Synd da det er artig å følge med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...