Gå til innhold

Er psykose for deg ekstremt skremmende?


Marye

Anbefalte innlegg

mine «psykoser» har opplevdes utrolig skremmende 

derfor godtar jeg å ta medisin

ser og hører demoner osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Marye skrev (7 minutter siden):

mine «psykoser» har opplevdes utrolig skremmende 

derfor godtar jeg å ta medisin

ser og hører demoner osv

Ja det er svært skremmende og jeg blir veldig dårlig, derfor tar jeg medisiner nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De psykosen jeg har hatt har vært så forferdelige at jeg hadde ikke overlevd uten zyprexa. Man blir feit, ja, men bedre enn å leve i konstant tortur. 

Anonymkode: 1c2e1...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt rusutløst psykose, men et par av de har vært skremmende, men det har mest handlet om at jeg har trodd diverse folk/instanser har vært ute etter meg, inkludert politiet og jeg har vært på rømmen fra de og da har jeg vært så besatt på å komme meg unna de at jeg har liksom ikke klart å bli redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var veldig slitsomt. Det var som en krig inne i hodet. Og jeg så tegn fra gud over alt, og Satan satte tanker i hodet mitt. For å nøytralisere dette måtte jeg be hundrevis av ganger om dagen. Det var terror. Rett og slett. Jeg fikk ganske god hjelp av AP, men sliter fortsatt med ikke-psykotiske psykiske problemer, spesielt katastrofeangst.

Anonymkode: 0b034...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...