Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Webmaster,

Kan du vennligst redegjøre hvorfor mitt svar til Spitfire ble slettet??

==== Sitat ===

=== Sitat Slutt ===

Spitfire skrev (og dette står ***fremdeles***):

"jødepakket"

"selvfølgelig måtte en jøde drepe ham"

"Sharonfaen"

"Amerikanerne er jo bundet og kneblet siden jødene har makta der også."

Kan du vennligst redegjøre for denne slettepolitikken?

Jeg er interessert i å vite hvorfor du slettet mine svar, men lar dette jødehatet stå...

Står DOL inne for bruk av ord som "jødepakket", og fjerner innlegg av folk som ikke liker slikt?

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

*lol*

Kjære Sør da......kan skjønne at det ble begått en feil

Mitt innlegg om faktaopplysninger om Islam ble også slettet her om dagen. Intet stred i mot regelverket.

Nei, det må være en webbis lærling på gang....tror du ikke?

rolig nå Sør, det ordner seg til slutt skal du se ;o)

Mvh

Du lister opp blant flere uttrykk som passer mer med din beskrivelse av de:

"Sharonfaen"

Hva er det som gjør at du betrakter akkurat dette ordet som "jødehat" ?

Jeg skal ikke svare for Sør, men jeg vet han har en lav smerteterskel for rasistisk motivert «forfatterskap» på nettet. All ære til Sør for det.

Men «jødepakk» er et uttrykk jeg er nødt til å bite i meg, da jeg selv har tråkket i baret med «araberpakk». Egentlig kan en sammenlikne «pakk» med f. eks. pøbel, og dermed blir uttrykket mer spiselig.

Nå skal vi være klar over at ordet jøde (faktisk brukt som skjellsord) er negativt ladet omtrent som ordet neger. Blandingen av jøde, neger eller araber med «pakk» kan bli giftig for noen, og bør nok i utgangspunktet utelates dersom en skal forvente seg en seriøs og saklig debatt.

Jeg tror det beste er å tie ihjel debattanter som har for høy brølefaktor, og heller trekke ut på Fundamental hvis en føler for å skalle «pannben» med den gemene hop.

Works for me. ;^)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...