Gå til innhold

Litt forandring på diagnosen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er nå medisinfri og uten symptomer. Er i jobb. Men jeg har vært tvangsinnlagt og tvangsmedisinert. Jeg leser i epikrisen at jeg først fikk paranoid psykose, men til slutt har det blitt til uspesifisert ikke organisk psykose. Er det en litt mildere versjon? Er det en diagnose man lettere blir frisk igjen av? Jeg prøver å google det, og det kan se ut som prognosen der er bedre. Jeg har bare vært medisinfri I 7 mnd, men jobbet i 3.5 år etter at jeg fikk diagnosen,  så jeg føler at jeg er frisk igjen. Har ikke vært innlagt siden 2016, og har ikke hatt symptomer siden da. 

Anonymkode: d8acd...1f3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465553-litt-forandring-p%C3%A5-diagnosen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var det noe spesiell grunn til at du fikk psykose for 3.5år siden da? Om det var en spesiell grunn og kanskje en veldig stressende tid eller dødsfall osv så er det lite sannsynlig du vil få det igjen med mindre det skjer noe lignende hendelser igjen. 

Anonymkode: e2277...6e5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Var det noe spesiell grunn til at du fikk psykose for 3.5år siden da? Om det var en spesiell grunn og kanskje en veldig stressende tid eller dødsfall osv så er det lite sannsynlig du vil få det igjen med mindre det skjer noe lignende hendelser igjen. 

Anonymkode: e2277...6e5

Ja, jeg hadde en stressende tid. Jeg har det bra nå. Det jeg var igjennom og tankene rundt det er borte. Jeg tenkte meg syk på en eller annen måte. 

Anonymkode: d8acd...1f3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...