Gå til innhold

Blitt mere deprimert de siste tre årene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Et sted å begynne er å ta til deg de rådene og tilbakemeldingene du får her inne og på Kvinneguiden, istedet for å bare overse oss som prøver å hjelpe deg. Du kommer ingen vei med å holde på sånn som du gjør.

Anonymkode: 0f154...919

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et sted å begynne er å ta til deg de rådene og tilbakemeldingene du får her inne og på Kvinneguiden, istedet for å bare overse oss som prøver å hjelpe deg. Du kommer ingen vei med å holde på sånn som du gjør.

Har jeg gjort noe galt?

AnonymBruker
Nathea skrev (12 minutter siden):

Har jeg gjort noe galt?

Nei, men du har jo spurt flere ganger angående det å være ensom og det med at alle vennene dine dro fra deg på en gang. Du fikk veldig mye gode tilbakemeldinger men jeg får ikke inntrykket av at du tar til deg de tilbakemeldingene du får, og da blir jeg usikker på om det er så mye vits i å skrive noe særlig mer.

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, men du har jo spurt flere ganger angående det å være ensom og det med at alle vennene dine dro fra deg på en gang. Du fikk veldig mye gode tilbakemeldinger men jeg får ikke inntrykket av at du tar til deg de tilbakemeldingene du får, og da blir jeg usikker på om det er så mye vits i å skrive noe særlig mer.

Jeg har ikke skrevet noe med venner nå. Skjønner ingenting jeg. Hva har venner noe med at jeg føler meg mere deprimert de siste tre årene med hverandre å gjøre? Jeg er kun forvirra jeg nå.

AnonymBruker
Nathea skrev (26 minutter siden):

Jeg har ikke skrevet noe med venner nå. Skjønner ingenting jeg. Hva har venner noe med at jeg føler meg mere deprimert de siste tre årene med hverandre å gjøre? Jeg er kun forvirra jeg nå.

Du har skrevet om det tidligere at du er fryktelig ensom og at alle vennene dine forlot deg på en gang. Jeg dro det inn fordi det kan være relevant til at du er deprimert og føler at alt er pyton.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har skrevet om det tidligere at du er fryktelig ensom og at alle vennene dine forlot deg på en gang. Jeg dro det inn fordi det kan være relevant til at du er deprimert og føler at alt er pyton.

Men jeg vet jo ikke om det er 100 prosent derfor. Hvordan kan jeg vært helt sikker på hvorfor livet har blitt så mye værre? Jeg vet ikke jeg. Er bare usikker selv på hvorfor ting er sånn som det er.

AnonymBruker
Nathea skrev (1 minutt siden):

Men jeg vet jo ikke om det er 100 prosent derfor. Hvordan kan jeg vært helt sikker på hvorfor livet har blitt så mye værre? Jeg vet ikke jeg. Er bare usikker selv på hvorfor ting er sånn som det er.

Jeg aner ikke om du går behandling, men hvis ikke så tror jeg at det kunne vært en ide. Jeg lurer også på om du kanskje skulle vært utredes for asperger syndrom, for du nevner i en annen tråd her at folk lett misforstår deg og at du sliter veldig i sosiale relasjoner og ved sosialt samspill (er ihvertfall mitt inntrykk ). 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...