Gå til innhold

Kan jeg skrive en e-post til behandleren min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har blitt avsluttet på DPS, som jo var mitt ønske i utgangspunktet da jeg ikke makter å møte opp. Tre år i behandling og kun tegn til forverring.. Likevel synes jeg det er vanskelig og ikke få en slags closure. Jeg tør ikke ringe og ei heller møte opp, derfor får jeg ikke sagt hade og beklager for at jeg ikke avlyste timene. Det jeg tenkte å skrive var egentlig bare ett takk og et kondolerer (for tapet av noen i omgangskretsen). Og at jeg er lei meg for at jeg ikke har møtt opp, fordi jeg har vært så deprimert at jeg ikke har klart å snakke mer enn ja/nei ord i perioder. Blir dette for teit? Skal jeg bare la tiden hjelpe meg over det? Synes bare det er så dumt at dette ikke kommer fram i journalen da jeg egentlig ønsker behandling (kun at jeg nå vurderer å søke til en psykolog med refusjonsavtale. Dette tar jeg med fastlegen videre). 

Anonymkode: 1101f...529

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Selvfølgelig kan du det😀

Anonymkode: bbd7e...511

Tusen takk det betyr mye, jeg har en tendens til å gjøre mye dumme ting i affekt når jeg er lei meg så greit å høre andres innspill ❤️ 

ts

Anonymkode: 1101f...529

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...