Gå til innhold

Må du ha det stille når du sover eller kan du sove hvor som helst?

hipohopp2022

Anbefalte innlegg

hipohopp2022

Jeg kan sove med musikk på, full belysning, med klær på, på fly, tog, overalt hvis jeg er trøtt nok. Hvordan er du?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Jeg kan sove med musikk på, full belysning, med klær på, på fly, tog, overalt hvis jeg er trøtt nok. Hvordan er du?😁

Jeg sover kun i sengen min og må ha det helt stille. Og det må helst være mørkt. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane

Da jeg var yngre var jeg nok som deg, men etterhvert som jeg er blitt eldre trenger jeg mer ro rundt meg i tillegg til mørke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trengt ro rundt meg for å sove. På fly og båt kan jeg i beste fall halvsove. Jeg våkner veldig lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (14 minutter siden):

Har alltid trengt ro rundt meg for å sove. På fly og båt kan jeg i beste fall halvsove. Jeg våkner veldig lett. 

Jeg sover så tungt at jeg knapt hørte brannalarmen et sted jeg var på besøk 😁 Så ulike vi er😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (19 minutter siden):

Jeg sover så tungt at jeg knapt hørte brannalarmen et sted jeg var på besøk 😁 Så ulike vi er😁

Ja. For meg høres det helt rart ut at det går an å sove så tungt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (19 minutter siden):

Ja. For meg høres det helt rart ut at det går an å sove så tungt. 

Haha ja, gikk fint da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det viktigste for meg er at det er kjølig og god luft og ingen klær på kroppen. Lyder og lys er jeg ikke var på. Det kunne ha vært innbrudd hos oss uten at jeg la merke til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Det viktigste for meg er at det er kjølig og god luft og ingen klær på kroppen. Lyder og lys er jeg ikke var på. Det kunne ha vært innbrudd hos oss uten at jeg la merke til det. 

Så du sover også tungt?😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Jeg kan alltids duppe nesten hvor som helst, sovner gjerne en liten stund i godstolen etter middag, for ikke å snakke om de få gangene jeg tar bussen til og fra jobb! På vei hjem registrerer jeg som regel at "Nå har vi kommet hit ja" og så våkner jeg igjen i det bussen svinger av fra hovedveien, noen km før jeg skal av. :)

Men om kvelden når jeg skal sovne for natten så foretrekker jeg helt klart å ligge i en seng (helst min egen), ha det kjølig i rommet, mørkt og med min egen dyne og pute. :) Og med mannen min ved siden av meg, da sover jeg aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
hipohopp2022 skrev (24 minutter siden):

Så du sover også tungt?😝

Ja, når jeg først har sovnet, men har blitt veldig var på temperatur og luft. Jeg vil ha det kaldt på soverommet ellers sovner jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Ja, når jeg først har sovnet, men har blitt veldig var på temperatur og luft. Jeg vil ha det kaldt på soverommet ellers sovner jeg ikke

Da er vi to. Men det kan ikke være iskaldt. Sover du ikke i varmere strøk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Jeg kan alltids duppe nesten hvor som helst, sovner gjerne en liten stund i godstolen etter middag, for ikke å snakke om de få gangene jeg tar bussen til og fra jobb! På vei hjem registrerer jeg som regel at "Nå har vi kommet hit ja" og så våkner jeg igjen i det bussen svinger av fra hovedveien, noen km før jeg skal av. :)

Men om kvelden når jeg skal sovne for natten så foretrekker jeg helt klart å ligge i en seng (helst min egen), ha det kjølig i rommet, mørkt og med min egen dyne og pute. :) Og med mannen min ved siden av meg, da sover jeg aller best.

Kan du ikke ha noe musikk eller lys på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (9 minutter siden):

Kan du ikke ha noe musikk eller lys på?

I godstolen kan jeg godt duppe mens tv'n står på, men vil ikke ha lyd på soverommet når jeg skal sove nei, da vil jeg ha det stille og mørkt.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (4 minutter siden):

I godstolen kan jeg godt duppe mens tv'n står på, men vil ikke ha lyd på soverommet når jeg skal sove nei, da vil jeg ha det stille og mørkt.

Åja men du fikk jeg svar på innlegget mitt i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Åja men du fikk jeg svar på innlegget mitt i går?

Det innlegget ble slettet så det tar vi ikke opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det innlegget ble slettet så det tar vi ikke opp igjen.

Ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg sovner raskt og sover som regel godt. Må være varm, i alle fall på føttene og over magen/hoftene. Våkner raskere hvis jeg ikke har pledd/dyne over meg. Er ikke var på lys, ikke særlig på lyder heller. Men bevegelse eller at noen pirker/dulter på meg - da våkner jeg! Jevne lyder fra musikk, prating, vaskemaskin eller jevn trafikk går fint. Men det hender jeg kan våkne av en enkelt bil som gasser på eller en hannkatt som remjer altså 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (26 minutter siden):

Må være varm, i alle fall på føttene

Åja! Er jeg kald på føttene kan jeg bare glemme å få sove! Bruker varmeflaske fra oktober til mai... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...