Novalie Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg er så sliten av angsten og depresjonen siden de er tilstede konstant. Jeg er aldri trygg, aldri fri, aldri glad. Jeg er alltid på vakt og det er så slitsomt. Tankene spinner rundt og alt er kaos. Hadde den bare blitt borte ett sekund så hadde det vært det. Jeg er så sliten av tankene og sliten av de intense følelsene. Er dette normalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duken Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Novalie skrev (5 timer siden): Jeg er så sliten av angsten og depresjonen siden de er tilstede konstant. Jeg er aldri trygg, aldri fri, aldri glad. Jeg er alltid på vakt og det er så slitsomt. Tankene spinner rundt og alt er kaos. Hadde den bare blitt borte ett sekund så hadde det vært det. Jeg er så sliten av tankene og sliten av de intense følelsene. Er dette normalt? Når det går utover de hverdagslige tingene dine, og hemmer deg. Vil eg si for min del at det ikke er normalt. Har slitt mye med angst og depresjon selv. Har nå vært friskmeldt i 6 mnd (var syk i over 1 år) Eg fikk hjelp av psykolog, samt medisiner.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.